free download 78 travel guides written by experts

„Nume de cod: Mercury” lider de audienta in fata filmului „Ingerii lui Charlie”

Telespectatorii au fost marţi aproape de Antena 1 pe parcursul zilei, urcând filmul serii „Nume de cod: Mercury”, Observatorul dimineţii alături cel al orei 16 şi Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare, pe primul loc în topul audienţelor, la nivelul targetului 18-49 urban.

Filmul al cărui protagonişti au fost Bruce Willis, Alex Baldwin şi Mike Hughes a fost preferatul telespectatorilor, astfel, acesta a înregistrat la nivelul targetului 18-49 urban, 5,8% rating şi 14,3% share, spre deosebire de principalul competitor, ProTv, care înregistra pe acelaşi target un rating de 5,5% şi 13,5% share cu filmul „Îngerii lui Charlie”.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

FILM "NUME DE COD : MERCURY" (20:31-22:54)

Antena 1

5.8

14.3

295

Pro TV

5.5

13.5

279

În minutul de aur înregistrat la 22:15, aproximativ 774 000 de telespectatori din mediul urban urmăreau aseară „Nume de cod: Mercury”, în vreme ce aproape jumătate, 392 000, urmăreau filmul difuzat de ProTv.

Minut de aur All Urban

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

22:15

7.7

14.9

774

3.9

7.5

392

Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor, Observatorul dimineţii şi Observatorul orei 16 impunându-se ca lider detaşat de audienţă, pe targetul comercial 18-49 urban. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 2,6% şi 27% cotă de piaţă, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 2,3% şi 24% cotă de piaţă.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

OBSERVATORUL DIMINETII (06:00-08:00)

Antena 1

2.6

27

133

Pro TV

2.3

24

118

Românii au urmărit în număr foarte mare poveştile din casa Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientă, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel naţional. Emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotă de piaţă de 13,6% şi un rating mediu de 2,4% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Kanal D, cu o cotă de piaţă de doar 9,7% şi un rating mediu de 1,7 procente.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

MIREASA PENTRU FIUL MEU-DA (14:00-16:00)

Antena 1

2.4

13.6

123

Kanal D

1.7

9.7

88

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 U si all urban
Perioada 24 iunie 2014


Bucuresti, 25.06.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *