Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

„Nume de cod: Mercury” lider de audienta in fata filmului „Ingerii lui Charlie”

Telespectatorii au fost marţi aproape de Antena 1 pe parcursul zilei, urcând filmul serii „Nume de cod: Mercury”, Observatorul dimineţii alături cel al orei 16 şi Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare, pe primul loc în topul audienţelor, la nivelul targetului 18-49 urban.

Filmul al cărui protagonişti au fost Bruce Willis, Alex Baldwin şi Mike Hughes a fost preferatul telespectatorilor, astfel, acesta a înregistrat la nivelul targetului 18-49 urban, 5,8% rating şi 14,3% share, spre deosebire de principalul competitor, ProTv, care înregistra pe acelaşi target un rating de 5,5% şi 13,5% share cu filmul „Îngerii lui Charlie”.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

FILM "NUME DE COD : MERCURY" (20:31-22:54)

Antena 1

5.8

14.3

295

Pro TV

5.5

13.5

279

În minutul de aur înregistrat la 22:15, aproximativ 774 000 de telespectatori din mediul urban urmăreau aseară „Nume de cod: Mercury”, în vreme ce aproape jumătate, 392 000, urmăreau filmul difuzat de ProTv.

Minut de aur All Urban

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

22:15

7.7

14.9

774

3.9

7.5

392

Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor, Observatorul dimineţii şi Observatorul orei 16 impunându-se ca lider detaşat de audienţă, pe targetul comercial 18-49 urban. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 2,6% şi 27% cotă de piaţă, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 2,3% şi 24% cotă de piaţă.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

OBSERVATORUL DIMINETII (06:00-08:00)

Antena 1

2.6

27

133

Pro TV

2.3

24

118

Românii au urmărit în număr foarte mare poveştile din casa Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientă, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel naţional. Emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotă de piaţă de 13,6% şi un rating mediu de 2,4% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Kanal D, cu o cotă de piaţă de doar 9,7% şi un rating mediu de 1,7 procente.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

MIREASA PENTRU FIUL MEU-DA (14:00-16:00)

Antena 1

2.4

13.6

123

Kanal D

1.7

9.7

88

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 U si all urban
Perioada 24 iunie 2014


Bucuresti, 25.06.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.