Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Numar incredibil de contorsionism in emisiunea lui Negru:

„N-am vazut asa ceva nici la Cirque du Soleil!”

Next Star, lider de piaţă

Seară incredibil de grea pentru juraţii Next Star. O mulţime de copii talentaţi au păşit aseară pe scena concursului, iar momentul deciziei a fost unul deosebit de greu pentru juraţi: „Este cea mai grea seară de când sunt eu în emisiunea asta!” a mărturisit Connect-R, iar colegii săi l-au aprobat într-un glas. Andreea Bănică, Andreea Bălan sau gimnastul Marian Drăgulescu au acceptat invitaţia campionului divertismentului, Dan Negru, şi i-au surprins pe talentaţii prichindei, care nu şi-au putut stăpâni lacrimile de emoţie.

Momentul de contorsionism al micuţei Andreea i-a uluit pe toţi cei prezenţi în sală: „Mă dor oasele, n-am putut să ne uităm la toate momentele!” a spus Connect-R, iar Pepe a mărturisit că nu a văzut aşa ceva nici la Cirque du Soleil. „Cred că e singurul copil din ţara asta care face aşa ceva” a completat Marian Drăgulescu, cel care i-a oferit micuţei şi o serie de costume profesioniste de gimnastică, pe care familia Andreei nu şi le putea permite.

Producţiile oferite de Pro Tv şi Kanal D n-au avut nicio şansă în faţa prichindeilor talentaţi de la Next Star, cel de-al şaptelea episod al show-ului impunându-se ca lider detaşat de piaţă, atât la nivel urban, cât şi pe segmentul naţional. Astfel, Next Star a fost urmãrit asearã în medie de peste 1 033 000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 10.2% şi 19.5% cotã de piaţã la nivelul targetului urban, în vreme ce poziţia secundă era ocupată de Kanal D, cu 8.3% rating şi 15.7% cotă de piaţă. Pro TV a ocupa abia cea de-a treia poziţie, cu 7.2% rating şi 13.7% cotă de piaţă.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

NEXT STAR (20:30-23:02)

Antena 1

10.2

19.5

1033

Kanal D

8.3

15.7

833

Pro TV

7.2

13.7

723

Si la nivel naţional, Dan Negru şi-a adjudecat prima poziţie în clasament, cu o medie de 1 713 000 de telespectatori, în vreme ce locul doi a fost ocupat de această dată de Pro Tv.

National

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

NEXT STAR (20:30-23:02)

Antena 1

9.3

17.9

1713

Pro TV

7.9

15.2

1457

Kanal D

7.6

14.7

1408

În minutul de aur, 21:45, înregistrat aseară pe momentul de contorsionism al micuţei Andreea, cãruia Dan Negru i-a fãcut o surprizã extraordinarã aducându-i-l pe scenă pe Marian Drăgulescu, Next Star a fost urmărit de peste 2 554 000 de telespectatori la nivel naţional.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

21:45

13.8

24.6

2554

5.9

10.6

1096

Prezenţi în numãr foarte mare în faţa televizoarelor, românii au ales ieri producţiile Antenei 1, postul din Bãneasa cucerind clasamentul de audienţã atât la nivelul întregii zile, cât şi în Prime Time, la nivelul publicului urban. Observatorul dimineţii, Observator 13, Observator 16, ambele intervale de difuzare Mireasă pentru fiul meu, Acces Direct şi Un show păcătos au condus şi ele clasamentul audienţelor. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.7% şi o cotã de piaţã de 16.8% pe targetul all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

WHOLE DAY (02:00-26:00)

Antena 1

3.7

16.8

372

Pro TV

3.2

14.4

319

Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români din mediul urban, înregistrând un rating mediu de 8.2% şi 17.1% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã. Locul trei a fost ocupat şi de această dată de Kanal D.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

PRIME TIME (19:00-23:00)

Antena 1

8.2

17.1

831

Pro TV

7.2

14.9

723

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si national
Perioada 3 aprilie 2014


Bucuresti, 04.04.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.