Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noutati despre finantari la SolePAD Constanta

Miercuri, 12 martie 2008, reprezentanţii mediului de afaceri din judeţele Constanţa şi Tulcea s-au reunit în sala de conferinţe Ovidiu a Hotelului Ibis din Constanţa, în cadrul celei de-a 27-a ediţie a conferinţelor SolePAD. Organizată de Agora Media, a treia ediţie SolePAD Constanţa a coincis cu lansarea la nivel regional a Ghidurilor Solicitantului pentru Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice. În cuvântul de deschidere, Mihai Daraban, Preşedinte Camera de Comerţ, Industrie, Navigaţie şi Agricultură s-a arătat onorat că a avut posibilitatea să sprijine acest eveniment dedicat mediului de afaceri, pornind în special de la agenda zilei, orientată pe soluţii IT de creştere a productivităţii agenţilor economici şi pe lansarea Ghidurilor Solicitantului. În aceeaşi ordine de idei, Dumitru Nancu, Director Executiv al Oficiului Teritorial pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii Constanţa, a apreciat importanţa promovării informaţiilor necesare pentru o bună absorţie a fondurilor europene prin intermediul acestor evenimente, precum şi obligaţia organismelor abilitate de a sprijini companiile în accesarea acestor finanţări.

Symantec este în prezent unul dintre primii patru mari producători de software la nivel mondial. Pe plan local, compania oferă împreună cu S&T România, principalul partener Symantec pe piaţa româneacă, o soluţie completă de protecţie a datelor, dar şi produse de recuperare a acestora. Răzvan Chirobocea, Enterprise Storage Solutions Consultant în cadrul S&T România, a prezentat la Constanţa soluţia Backup Exec 12, un produs cu suport optimizat pentru Windows Server 2008, recuperarea granulară a bazelor de date şi backup scalabil, indiferent de numărul de servere ale clientului.

Brother împlineşte anul acesta 100 de ani de activitate. Pe piaţa românească, compania este prezentă de peste 10 ani, pe diferite canale, dar ca birou de reprezentare activează în România din 2004. Radu Crahmaliuc, Country Manager, Brother România, a prezentat la SolePAD cea mai nouă gamă de echipamente Brother bazate pe tehnologie laser color şi dispozitivele multifuncţionale MFC 9440 şi MFC 9840 CDW, ce oferă şapte funcţii într-un singur echipament.

Valentin Mateiaşi, Local Reseller Manager, Lenovo România şi Dorin Berbescu, General Manager al companiei Silva Sistems, partener local Lenovo, au vorbit despre tehnologiile Lenovo pentru creşterea eficienţei afacerii prin reducerea costurilor de utilizare. Principalele direcţii prin care compania Lenovo îşi propune să-şi crească popularitatea pe piaţa din România sunt tehnologia ThinkVantage, gama de notebook-uri ThinkPad şi gama de desktop-uri ThinkCentre.

După o scurtă pauză, Şerban Zirnovan, Dell Enterprise Business Manager for Bulgaria and Romania, a trecut în revistă soluţiile Dell pentru IMM-uri – Vostro, PowerEdge şi Dell EMC, precum şi obiectivele Dell în România pentru anul în curs – o segmentare mai bună a pieţei prin promovarea gamelor de produse Vostro pe piaţa IMM şi Inspiron pe segmentul de retail, focus pe soluţii enterprise – servere, stocare şi servicii, lansarea centrului naţional de piese de schimb, dezvoltarea programelor pentru  parteneri şi o creştere de minim 50% . 

Implementarea cu succes a unui sistem informatic impune un management al schimbării. În acest sens, Daniel Burghelea, Director Vânzări, AttoSOFT, a arătat că doar printr-o schimbare în organizaţie pot fi obţinute rezultate favorabile în ceea ce priveşte diminuarea cheltuielilor, îmbunătăţirea relaţiei cu clienţii şi creşterea cifrei de afaceri, a disciplinei şi productivităţii angajaţilor, făcând în acelaşi timp trimitere la sistemul ERP DataLight Enterprise.

În cadrul evenimentului au fost lansate oficial şi prezentate de către Oficiul Teritorial pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie Constanţa Ghidurile Solicitantului pentru Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii economice, Axa Prioritară I – Un sistem de producţie inovativ şi ecoeficient.

Irina Diaconescu, Consilier în cadrul OTIMMC Constanţa, a prezentat calendarul de lansare a apelurilor de propuneri proiecte pentru POS Creşterea Competivităţii Economice. Depunerea de proiecte se va face în mod continuu, până la epuizarea bugetului, pentru proiectele până la 250.000 Euro şi în anumite intervale de timp – într-o singură sesiune pe an – pentru proiectele între 250.001 Euro şi 1,5 milioane Euro. Sesiunea de depuneri va începe anul acesta pe 15 aprilie şi va fi deschisă 30 de zile.

Alina Slăvulete, Consilier Asistent Organismul Intermediar pentru Promovarea Societăţii Informaţionale, Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnlogiei Informaţiei, a oferit în finalul conferinţei detalii privind posibilităţile de finanţare a proiectelor din fonduri structurale în domeniul tehnologiei informaţiei şi comunicaţiilor, punând accent pe condiţiile generale de eligibilitate a cheltuielilor. Primul apel de proiecte va începe la jumătatea lunii martie, cel târziu începutul lunii aprilie, şi va dura trei luni.

SolePAD Constanţa a fost organizat cu ajutorul Camerei de Comerţ, Industrie, Navigaţie şi Agricultură Constanţa şi promovat cu sprijinul partenerilor media Radio Neptun, acasa.ro, Replica, finanţare.ro, Radio Sky, BloomBIZ, PR Wave, PR Wave Directory şi a publicaţiilor Agora Media –  eWeek, Channel Partner, PC Magazine şi Agora News. Parteneri locali: Xpress Printing şi Hotel Ibis.

Următoarele conferinţe SolePAD vor avea loc pe 15 aprilie la Craiova, respectiv 16 aprilie la Piteşti, locaţia şi programul evenimentelor urmând a fi disponibile pe www.solepad.ro.

Bucuresti, 13.03.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.