Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noul Vogue Arome L’adoration

o campanie realizata in Romania

British American Tobacco a lansat Vogue Arome L’adoration, printr-o campanie de comunicare through the line realizata de agentia de publicitate 141 Romania.

“E o mare provocare sa mai aduci ceva nou in lumea tigarilor. Sau poate ca solutia a fost dintotdeauna la indemana noastra… Daca femeile ar fi inventat tigarile, probabil ca ar fi inceput cu Vogue Arome. Si asta pentru ca noile Vogue Arome L’Adoration combina eleganta unui Superslims cu un parfum discret si fin, imbogatind mirosul de tutun cu o aroma placuta in egala masura pentru fumatoare si pentru cei din jurul lor” declara Mihaela Oprescu, Brand Executive Vogue la British American Tobacco.

Sub sloganul „Raspandeste aroma”, campania de lansare aduce si ea o noutate in lumea Vogue. Aceasta se remarca prin faptul ca a fost dezvoltata 100% in Romania, in contextul in care Vogue este o marca internationala cu greutate in piete precum Franta, Rusia sau Polonia.

Dan Gherman, British American Tobacco Group Creative Director in 141 Worldwide Romania explica: “Cu referire directa la aceasta campanie, putem spune ca am inteles mai bine decat colegii din alte tari ce isi doresc femeile din Romania. Cum am reusit? Cercetare, munca, din nou cercetare, si din nou munca… Dupa acestea, campania a venit de la sine”.

„Campania se remarca prin dezvoltarea unor mesaje si executii creative care pornesc de la experienta consumatorului in fiecare mediu de comunicare, dupa o alegere atenta a acestora. Agentia s-a concentrat pe asocierea noului Vogue Arome cu cele mai interesante experiente olfactive, exact acolo unde aceste senzatii sunt cele mai puternice.
De remarcat sunt display-urile tridimensionale amplasate in galeriile comerciale in vecinatatea magazinelor de parfumuri sau produse aromate, activarile cu produse parfumate si momentele de dans care simbolizeaza seductia aromei in HoReCa” completeaza Mihaela Oprescu.

"Dupa Viceroy si Pall Mall, Vogue este al treilea brand British American Tobacco pe care il gestionam integral, incepand din acest an. Suntem onorati de increderea crescanda a companei British American Tobacco in agentia noastra" spune Cristofor Iosub, Deputy Managing Director la 141. „Campania de lansare Vogue Arome este un exemplu interesant de comunicare multi senzoriala a unui brand, si speram sa inspire alti clienti sa vina la 141 cand au nevoie de mai mult decat creativitate traditionala”.

Echipa care a coordonat proiectul este: Monica Bardan – Brand Manager British American Tobacco, Mihaela Oprescu – Brand Executive British American Tobacco, Alin Voicu – Marketing Trainee British American Tobacco, Dan Gherman – Group Creative Director 141, Anamaria Porupca – Art Director 141, Corina Bompa – Copywriter 141, Ruxandra Petrescu – BTL Coordinator 141, Andy Lita – Account Director 141, Miruna Sandulescu – Account Manager 141, Daniela Tulpan – Account Manager 141, Ecaterina Panova – Account Executive 141.

Reteaua 141 Worldwide a fost creata in 1992, face parte din grupul de comunicare WPP, opereaza acum in cadrul Ogilvy Group, si are subsidiare in peste 36 de tari din intreaga lume.
141 Worldwide Romania este una dintre primele agentii de BTL din Romania. A fost infiintata in 1997 si din 2005 a fost integrata sub umbrela Ogilvy Group Romania, ca urmare a deciziei WPP de a-si consolida afacerile in tara noastra.

Bucuresti, 14.09.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.