Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noul Scirocco R – De la concursurile auto la utilizarea cotidiana

Modelul sport a sărbătorit premiera mondială la Nürburgring

Nu putea exista un loc şi un moment mai bun pentru o premieră mondială: în paralel cu startul în cursa de 24 de ore de la Nürburgring, Volkswagen a prezentat în premieră mondială noul Scirocco R.

După aproximativ un an de la lansarea pe piaţă a celei de-a treia generaţii a modelului Scirocco, Volkswagen a prezentat la Nürburgring cel mai puternic Scirocco realizat până în prezent în producţia de serie.

Motorul său cu patru cilindri cu supraalimentare TSI de 2,0 l se remarcă cu o putere de 195 kW / 265 CP şi un cuplu motor de 350 newton-metri – efectul dinamic este la fel de impresionant ca trenul de rulare care, printre altele graţie noului sistem de blocare transversală a osiei faţă XDS garantează caracteristici optime de tracţiune.

Din punct de vedere al aspectului, Scirocco R respectă în mare parte liniile modelului Scirocco GT24 conceput pentru cursele automobilistice: în secţiunea frontală, prin admisiile generoase de aer din bara de protecţie, inginerii au asigurat o răcire optimă a motorului şi a frânelor, la acestea adăugându-se spoilerul frontal integrat, precum şi farurile bixenon. Secţiunea posterioară este dominată de spoilerul la nivelul plafonului, cu dimensiuni mai mari în comparaţie cu versiunea de serie, un difuzor de culoare neagră strălucitoare, precum şi capetele cromate ale ţevii de eşapament cu două ieşiri. Aspectul lateral este marcat de pragurile impresionante, precum şi de jantele din aliaj uşor de 18 ţoli tip „Talladega" create special pentru acest model.

Potenţialul oferit de noul Scirocco R a fost demonstrat din nou de Volkswagen cu ocazia unei curse de 24 de ore, la volanul versiunii de concurs. În total au concurat cinci maşini Scirocco, conduse, printre altele, de dr. Ulrich Hackenberg, directorul de marcă al Volkswagen, responsabil pentru dezvoltarea tehnică, de dublul campion mondial de raliu Carlos Sainz, precum şi de câştigătorul raliului Dakar din acest an, Giniel de Villiers.

Bucuresti, 27.05.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.