Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noul produs financiar de la Flamingo International ofera clientilor 6 luni de gratie

pentru toate produsele

Odată cu apropierea Sărbătorilor de Paşti, Flamingo International împreună cu Cetelem IFN  lansează un nou sistem de creditare prin intermediul căruia clienţii pot amâna plata ratelor pe o perioadă cumulata de 6 luni de zile

Bucureşti, 9 aprilie 2008. În apropierea sezonului de vârf, interesul clienților pentru cumpărături este sprijinit prin ofertele avantajoase lansate de către retaileri. Flamingo International, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de retail electronic, electrocasnic şi IT&C, lansează un nou sistem de creditare valabil în toate magazinele Flanco, Flanco World şi Flamingo Computers. Oferit în parteneriat cu Cetelem, în perioada 07-27 aprilie 2008, cel mai recent produs financiar oferă clienţilor avantajul de a beneficia de o perioadă de graţie iniţială de 3 luni; totodată, în urmatoarele luni ale perioadei de creditare se pot amâna cu 3 luni ratele cu ajutorul a 3 Jokeri – o facilitate de credit ce conferă un plus de flexibilitate şi adaptabilitate la nevoile punctuale ale clienţilor.

„Flamingo International şi-a obişnuit deja clienţii cu oferte promoţionale adaptate nevoilor fiecăruia. Prin intermediul noului produs de creditare, ne propunem să dăm startul ofertelor din sezonul Sărbătorilor de Paşti, adaptate strategiei de business de a optimiza serviciile oferite în cadrul magazinelor Flamingo Computers, Flanco şi Flanco World”, a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

Oferta începe de la 07 aprilie 2008 şi este valabilă pentru toate produsele din magazinele operate de Grupul Flamingo International.

Promoţia vine ca urmare a strategiei grupului de a oferi soluţii adaptate cât mai multor categorii de cumpărători şi va continua seria ofertelor şi a serviciilor financiare pe care retailerul le va opera în reţelele magazinelor sale.

Bucuresti, 09.04.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.