Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noul Observator 19 de la Antena 1 prezinta o alternativa reala a stirilor

o abordare inovativa si relevanta pentru telespectatori

“Stiri ca’n viata”
Intact Media Group anunta astazi schimbarile semnificative pe care noul Observator19 le aduce pentru a oferi o alternativa reala a programelor de stiri existente pe piata romaneasca.

Noul concept, dezvoltat impreuna cu ITN, companie regasita in topul celor mai importanti producatori de stiri din lume, se bazeaza pe construirea unei legaturi autentice cu publicul, prin abordarea de subiecte cu adevarat importante pentru telespectatori.

Alina Petrescu, prezentatoarea noului Observator 19, preia aceasta pozitie la Antena 1 dupa ce, in prealabil, a realizat emisiunea News Magazine la Antena 3. Alina, care a lucrat, de asemenea, ca reporter Euronews la Lyon, in Franta, va aduce o nota personala stirilor prin stilul ei cald, empatic.

Aceasta noua abordare a stirilor este centrata pe dezvoltarea povestii din spatele evenimentelor care se intampla in Romania si cum ne afecteaza acestea pe fiecare dintre noi. “Vrem sa le oferim oamenilor altceva, sa le vorbim despre ei, pe limba lor, dar si despre ce se intampla in lume. Incercam sa le aratam oamenilor cum ii afecteaza orice se intampla in tara sau pe glob. Le vom demonstra ca orice stire se poate referi la un moment sau altul din viata lor. Le vom aduce un jurnal care sa fie, mai presus de toate, o reprezentare onesta a realitatii in care traim”, declara Alina Petrescu.

Noul Observator19 isi va pastra actuala identitatea vizuala datorita notorietatii de care se bucura; schimbarile fundamentale tin de modalitatea in care povestile prind viata si de legatura lor cu viata romanilor. Aceasta abordare va fi sustinuta de o campanie de marketing dezvoltata in jurul sloganului “Stiri ca’n viata”.
 

Bucuresti, 10.02.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.