Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noul numar The Institute, revista industriilor creative

The Institute lansează cel de-al 16-lea număr al revistei ca un preambul al Romanian Design Week 2015. În pregătirea noii ediții, a fost ținut jurnalul călătoriilor The Institute și Romanian Design Week la alte design week-uri europene și al conversațiilor cu organizatorii acestor evenimente. De asemenea, în acest dosar se regăsește o colecție de idei, oameni și evenimente care sunt o sursă de inspirație zi de zi în planificarea și dezvoltarea Romanian Design Week, o mostră de ″moodboard″ din birourile The Institute.

În paginile revistei este prezentată și colecția de obiecte selectate pentru expoziția de design ″Play&Rewind″ ce a fost organizată în colaborare cu ICR Stockholm, cu ocazia Stockholm Design Week 2015, cu misiunea asumată de RDW de a promova designerii români și dincolo de granite, plus multe alte recomandări de locuri frumoase, cuprinse în universul design-ului.

Revista The Institute are 4 apariții pe an și este distribuită direct către 1.000 de stakeholderi ai industriei de marketing & comunicare, dar și din industrii colaterale. Este, de asemenea, disponibilă pe site, institute.ro, în rețeaua Cărturești, în spațiile Inmedio din galeriile comerciale, mall-urile și business park-urile din București, Cluj și Timișoara și in cafeneaua scandinavă Frudisiac din zona Floreasca din București, la prețul de 28 de lei.

The Institute, titlu premium dedicat promovării industriilor creative din România, se adresează unei audiențe interesate de informații din mai multe domenii. În fiecare număr se găsesc materiale de opinie despre arhitectură, arte vizuale, publicitate, cercetare, design, muzică, performance, jurnalism, software sau meșteșuguri, interviuri cu oameni de marketing cheie, povești de succes, studii de caz, analize ale unor fenomene, evenimente, festivaluri. Toate acestea sunt grupate în trei mari secțiuni: Coffee time, Lunch time, Tea time.

Revista este o continuare firească a activității fundației, care, prin tot ceea ce face, contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antrepenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. Printre evenimentele inițiate și organizate de The Institute se numără Romanian Design Week, Diploma, Internetics sau Noaptea Agențiilor.

The Institute reprezintă ecosistemul industriilor creative. Inițiază și organizează evenimente de 17 ani și aduce împreună antreprenorii, profesioniștii și publicul acestor industrii din România. Prin tot ceea ce face contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional.

//www.facebook.com/Institute.ro
institute.ro

Bucuresti, 06.05.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.