Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noul model de business si noua imagine MCCANNPR

sau cum devin brandurile publisheri

Agenția MCCANNPR își schimbă modelul de business mizând pe PR-ul de conținut și marchează această schimbare printr-o nouă identitate de brand. Convinsă că marketingul și comunicarea corporativă nu mai pot fi separate, MCCANNPR iese din zona de confort a PR-ului tradițional și își propune să ajute brandurile să gândească, să acționeze și să opereze ca un publisher.

“Când influențatorii nu mai sunt jurnaliștii, ci înșiși consumatorii, societatea are nevoie de jurnalism valoros, iar brandurile trebuie să sară în ajutor. Trăim într-o economie a sharing-ului, unde conținutul este moneda de schimb și mesajele de brand concurează cu memele cu pisicuțe și selfiuri pentru atenția consumatorului. Ce distinge PR-ul tradițional de cel bazat pe conținut? Vrem să ajutăm clienții să-și transforme brandurile în companii media, să creeze și să răspândească permanent informație care are un impact real asupra vieții consumatorilor, să interacționeze cu comunitățile prin experiențe memorabile și pe toate canalele imaginabile”. Imola Zoltan, Co-founder și Managing Director MCCANNPR

TOP 10 reguli care definesc PR-ul de conținut

1. Medium is not the message, ci conținutul.
2. Omul a avansat de la o ființă socială la un influențator social.
3. În noua economie a sharing-ului, conținutul este moneda de schimb.
4. Conținutul trebuie să fie, mai presus de toate, folositor.
5. Orice relație este construită pe o poveste.
6. Conținutul fără context este inutil.
7. Conținutul fără design este inutil.
8. Când nu ai resurse pentru crearea conținutului, colaborează.
9. Conținutul de brand va fi omniprezent, sau nu va mai fi.
10. Comunicarea corporativă și cea de brand sunt unite pentru totdeauna.

PR-ul are toate avantajele să ajute brandurile să devină publisheri, poate mai mult decât orice altă divizie dintr-o agenție full service. PR-ul și-a construit un obicei din a evalua riscul de comunicare al unei idei creative puternice, dar potential controversate. PR-ul are background-ul jurnalistic să poată transforma informația în sursă de inspirație, obisnuința de a interacționa cu toate tipurile de stakeholderi, si experiența de a întoarce o criză de comunicare în favoarea companiei. PR-ul are viziunea strategică pentru a crea orice experiență de brand cu simțul răspunderii. Are și conexiunile, și ‘ochiul’, să poată colabora cu cei mai talentați creatori de conținut din industriile creative. Ce ne lipsea era experiența în digital și cercetare. Așa că ne-am unit forțele cu Nielsen Consumer Insights și Agentia de Digital 648, și ne-am format propriul departament de creație – pentru a putea oferi servicii integrate, coordonate de PR. «Contact is content» și în comunicare. – Andreea Leonte, Creative & Strategy Director MCCANNPR

„Deseori presiunea informației din jur necesită o strategie complexă, impecabil pusă la punct, și o cumulare de resurse din domenii variate. PR-ul ca motor al brandingului și succesului în business este un succes dovedit inclusiv în domeniul software, iar modelul propus de McCann PR adaugă un element esențial – amestecul de succes dintre conținut, cercetare, digital și tehnică impecabilă. Cu aceste direcții în minte, 648 Group consideră că orice brand care dorește să se evidențieze pozitiv în oceanul informațional are nevoie de această abordare nouă și atent șlefuită”. – Lucian Bălănescu
Managing Partner 648 Partener MCCANNPR

„În Era Digitală, când granițele dintre lumea reală și cea virtuală devin din ce în ce mai neclare, mai greu de definit, suntem de părere că este foarte important să explorăm diferitele moduri în care aceste lumi se intersectează. Din acest punct de vedere, McCannPR ne oferă în mod constant provocări care ne determină să ne extindem modul de a privi oportunitățile, prin viziunea lor cu privire la trendurile emergente de pe piață. Credem cu tărie că McCann PR este un pionier într-o nouă epocă digitală din domeniul publicității și vedem în parteneriatul dintre Nielsen și această companie de top o punte solidă între aceste două lumi”. – Nielsen Consumer Insights România Partener MCCANNPR

Bucuresti, 13.11.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.