Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noul Marketing. Noul consumator.

Noua serie de evenimente sub brandul Strategic.

23 octombrie, Bucuresti.
La World Trade Center Bucuresti se desfasoara StrategicMarketing, un eveniment organizat de Business Media Group dedicat unui concept inovator: noua viziune in marketing. Acesta promoveaza ideea focusarii totale asupra consumatorului, a implicarii acestuia in constructia brandului si a rezultatelor in cresterea valorii  de brand. Evenimentul il are ca invitat special pe Paul Garrison, fost director de marketing pentru Europa Centrala si de Est si Managing Director Coca-Cola si autorul conceptului de marketing exponential. Unul dintre mijloacele propuse de Garrison este de a construi arhitectura brandului din interiorul companiei catre exterior, astfel incat produsele, serviciile si strategia de comunicare sa vina in intampinarea clientilor.

In cartea sa, Exponential Marketing, Paul spune: „E atat de usor sa-ti pierzi drumul in marketing  si sa devii preocupat cu detalii de marketing ca advertising-ul, tiparirea brosurilor, participarea la spectacolele  industriei, etc, etc. Ceea ce trebuie sa faci este sa-ti gasesti calea si sa te mentii pe drumul cel bun. Pentru marketeri singura cale este cea catre consumator. Intotdeauna a fost asa si asa va ramane.  Dar e nevoie de dedicare ca sa te mentii pe acea cale si sa faci doar lucrurile care te ajuta sa fii mai aproape de consumator.”

Paul Garrison este unul dintre invitatii speciali la StrategicMarketing, alaturi de alti specialisti in marketing si comunicare cu experienta in constructia si dezvoltarea unora dintre cele mai importante branduri internationale: Raiffeisen Bank, Coca-Cola, Danone, Pfizer, IKEA, Starbucks, Raiffeisen Bank, Procter&Gamble, Guvernul Republicii Ungaria, Sony PlayStation si altii.

Strategic, cel mai complex forum de marketing, comunicare si vanzari din Romania se transforma incepand cu 2007 intr-o serie de evenimente specializate care targeteaza mult mai specific domenii ale industriei comunicarii si de marketing.

StrategicMarketing, primul eveniment din serie, va aduce mai aproape de noile tendinte din marketing si comunicare atat marile companii, cat si agentiile din industrie- directori de marketing, brand manageri, directori de comunicare si corporate affairs, specialisti in marketing si consultanti independenti, directori generali, research managers, strategic planneri, furnizori de servicii de marketing etc.

Mai multe detalii despre program, vorbitori invitati si modalitati de inscriere se gasesc pe site-ul evenimentului, www.strategic.ro.

StrategicMarketing Blog

Blogul StrategicMarketing – www.strategic.ro/blog – este platforma online de discutii a evenimentului care are ca invitati speakerii internationali ce vor fi prezenti la StrategicMarketing pentru a dezbate idei, strategii,metode generate de conceptul evenimentului: noul marketing.

Bucuresti, 2.10.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.