Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Noul” Grayling se lanseaza si devine a doua cea mai mare firma independenta de comunicare din lume

Grayling, compania globală de consultanţă în relaţii publice, afaceri publice, relaţii cu investitorii şi organizare de evenimente, se lansează astăzi, devenind a doua firmă din lume ca mărime, în topul marilor companii independente de comunicare. Grayling are 900 angajaţi în 70 birouri din 40 de ţări, în Europa, SUA, Orientul Mijlociu şi regiunea Asia Pacific, fiind proprietatea Huntsworth plc.

Noul Grayling reuneşte trei mari companii de succes – Grayling, Trimedia, Mmd – care formează acum o companie globală de consultanţă, un concurent puternic pe scena mondială, oferind servicii integrate de comunicare, dar păstrându-şi moştenirea şi baza locală solidă de clienţi, pe fiecare piaţă individuală. În plus, Momentum din Orientul Mijlociu se alătură companiei Grayling, devenind Grayling Momentum. La fel, experţii în PR tehnologic de la Connecting Point Communications din San Francisco se alătură aceleiaşi companii, devenind Grayling Connecting Point.

Grayling are obiective ambiţioase de creştere şi îşi propune să devină cea mai mare companie globală de consultanţă în relaţii publice, afaceri publice, relaţii cu investitorii şi organizare de evenimente, în următorii cinci ani.
Grayling are acum o nouă identitate şi o nouă poziţionare: “La ora actuală, Grayling înseamnă o abordare nouă, într-o lume nouă. Pe pieţele actuale, dinamice şi în continuă schimbare, clienţii caută un nou tip de companie, care să îi ajute să înfrunte cu succes aceste provocări şi să beneficieze de orice oportunitate. Noi putem oferi acest mod de abordare proaspăt, pentru că noi înşine provenim dintr-o diversitate de medii, care ne oferă acces constant la creativitate şi inteligenţă colectivă”, a declarat Michael Murphy CEO Grayling.

Jan Simunek, Director Regional pentru Europa Centrală şi de Est, a comentat asupra lansării: “Sunt încrezător că partenerii şi clienţii noştri din România vor aprecia abordarea proaspătă adusă de această transformare şi vreau să îi asigur că vom fi în continuare pentru ei un partener solid şi constant, cu o perspectivă mai amplă asupra afacerilor şi un plus de experienţă internaţională în domenii esenţiale precum industria farmaceutică, energie, relaţii guvernamentale, finanţe, tehnologie sau FMCG.”

Conducerea companiei Grayling este asigurată de CEO Michael Murphy. Echipa de Senior Management este alcătuită din Alfred Autischer – Managing Director Europa de Vest; Chris Dobson – Managing Director, Europa Centrală şi de Est, Europa de Sud-Est & Eurasia; James Acheson-Gray – Managing Director, International; Loretta Tobin – CEO Marea Britanie; şi Vivien Hepworth – Chairman of PR & PA – Marea Britanie; Head of Global Public Affairs.

Despre Grayling

Grayling este a doua companie ca mărime, în topul celor mai mari firme independente de consultanţă în relaţii publice, afaceri publice, relaţii cu investitorii şi organizare de evenimente. Grayling are birouri în 70 de locaţii din 40 ţări, în Europa, SUA, Orientul Mijlociu şi regiunea Asia Pacific. Compania are venituri de peste 100 milioane € (148 milioane USD) www.grayling.com

Grayling face parte din Huntsworth plc www.huntsworth.com

Despre Grayling România
Mmd România devine Grayling România şi continuă să ofere clienţilor locali şi internaţionali servicii de comunicare strategică, atât pe piaţa locală, cât şi pe pieţele internaţionale.
În 1998, Mmd am fost prima companie internaţională de consultanţă care a pătruns pe piaţa din România, iar în prezent punem la dispoziţia clienţilor noştri experienţa celor mai bune practici internaţionale, adaptate la specificul pieţei locale.
Cei 20 consultanţi din România reprezintă o combinaţie unică de profesionişti experimentaţi în domenii precum comunicare, politică, jurnalism, management şi marketing. Echipa din România realizează strategii de comunicare business-to-consumer şi business-to-business pentru companii precum: Visa Europe, Erste-BCR, GE, GE Energy, Discovery Networks, Mars, Groupama, Wiener Borse, Cisco sau MOL România.

Bucuresti, 27.01.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.