Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noul Ford Fiesta: startul productiei unui vehicul de mici dimensiuni

cu planuri de extindere la nivel global

·    Premieră mondială: primul Ford Fiesta de nouă generaţie a ieşit de pe linia de producţie din Köln

·    Creată în Europa pentru clienţii din întreaga lume

·    Ford Fiesta va fi produs şi comercializat în Europa, America şi Asia şi va fi lansat progresiv pe pieţele din aceste regiuni, începând din prezent, până în 2010

·    Peste 5,3 milioane de modele Fiesta produse în Köln din 1979
Producţia noului Ford Fiesta, primul dintr-o generaţie de autovehicule Ford de mici dimensiuni, destinate pieţei globale, a început astăzi la uzina din Köln, Germania.

Acest model Ford Fiesta, complet nou, a fost conceput şi creat de către divizia europeană a echipei de dezvoltare a produselor globale Ford pentru a veni în întâmpinarea cerinţelor şi aşteptărilor clienţilor din întreaga lume.

Este, de asemenea, proiectul care stă la baza viitoarei strategii de dezvoltare a produselor Ford la nivel global, reunind astfel pieţele din Europa, America şi Asia. Noul Fiesta va fi adaptat fiecărei regiuni în parte şi va pătrunde treptat pe aceste pieţe, începând din prezent până în 2010 – punctul de plecare fiind, în acest moment, Europa.

Uzina din Köln are privilegiul de a fi prima unitate de asamblare Ford din lume care va construi noul vehicul. În ianuarie 2009, fabrica din Valencia, Spania, va începe, de asemenea, să producă noul Fiesta. Unităţile de producţie ale noului Fiesta în afara Europei vor fi Nanjing în China, Rayong în Tailanda şi Cuautitlàn în Mexic. Debutul producţiei în aceste regiuni se va face în intervalul de timp 2008, sfârşit de an, până la începutul lui 2010.

În cadrul ceremoniei de astăzi desfăşurate la Köln, Preşedintele şi CEO al Ford Motor Company, Allan Mulally, a declarat printr-un mesaj video adresat angajaţilor Ford of Europe: "Sărbătorim astăzi începutul unei noi ere pentru Ford Motor Company. Noul Fiesta – primul model aplicat al Sistemului de Dezvoltare Globală a Produselor – este un simbol reprezentativ pentru viziunea “One Ford”, aceea a unei companii unice, globale care proiectează şi construieşte autovehicule pentru clienţii din lumea întreagă. "

Pentru producerea noului Fiesta a fost investit un total de 455 de milioane de Euro în restructurarea şi modernizarea uzinei de la Köln.
Noul Fiesta este construit prin tehnici sofisticate, mai des întâlnite în producţia maşinilor de mari dimensiuni, experţii Ford reuşind să introducă aceste componente la uzina de asamblare din Köln – recunoscută pentru eficienţa sa operaţională – fără să afecteze producţia existentă a modelului Fiesta.

În 2008, Ford intenţionează să producă 148.000 de vehicule Fiesta în Köln. În condiţiile în care uzina va funcţiona la capacitate maximă, la Köln vor fi produse în total 1900 de unităţi Ford Fiesta şi Ford Fusion pe zi, lucrându-se în trei schimburi.

“Modelul Ford Fiesta este foarte special pentru Ford of Europe şi pentru clienţii săi”, a declarat John Fleming, Preşedinte şi CEO al Ford of Europe. “Pe parcursul ultimilor 32 de ani Fiesta a fost, în mod constant, în topul celor mai bine vândute autovehicule din Europa.”

Încă de la lansarea primului model Fiesta, în 1976, peste 12 milioane de unităţi au fost comercializate, numărul total de clienţi din 2007 fiind de 400 000 – dovedind astfel popularitatea pe termen lung a modelului.

Noul design spectaculos al exteriorului şi stilizarea provocatoare a interiorului sunt recunoscute imediat, fiind accentuate de folosirea curajoasă a culorilor şi de utilizarea unor materiale de înaltă calitate. Noul model sporeşte valorile deja consacrate ale Ford Fiesta: stilul, eficienţa şi plăcerea condusului.

Uzina din Köln este una dintre cele mai eficiente unităţi de asamblare din Europa. În 2007, un total de 410.900 autovehicule Fiesta şi Fusion au fost construite în Köln, dintre care 85%  au fost exportate în peste 50 de ţări. Uzina de la Köln are un număr de aproximativ 4000 de angajaţi direcţi.

Din acest an, Ford a început să utilizeze surse regenerabile de energie, pentru a acoperi în totalitate necesarul de energie al instalaţiilor tehnologice şi de producţie din Köln destinate noului Fiesta. Prin această iniţiativă, compania va reduce emisiile de CO2 cu 190.000 tone pe an. Această iniţiativă face parte din angajamentul global al companiei de a continua să reducă impactul negativ al autovehiculelor asupra mediului înconjurător, pe întreaga lor durată de viaţă.


Koln, 14.08.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.