Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noul director general al Power Plate tinteste

o dublare a cifrei de afaceri in 2008

Power Plate International, cel mai in voga brand de fitness din lume, are un nou director general pentru Romania. Vlad Stoica are 26 de ani, experienta in vanzari si a preluat conducerea acestui business intr-o etapa de crestere globala a acestei marci. Pentru 2008, Vlad Stoica si-a propus dezvoltarea brandului Power Plate printr-o strategie de marketing inovativa si energica si are ca obiectiv dublarea cifrei de afaceri fata de anul anterior. Potrivit noului director general al Power Plate, produsul are toate argumentele pentru a se impune: “Segmentul de piata pe care il tinteste Power Plate este unul unde competitia practic nu exista. Power Plate este un produs nou, cu o utilizare multipla, atat pentru a te pastra in forma, a te antrena pentru performanta cat si pentru infrumusetare si recuperare, in cazul sportivilor si persoanelor varstnice. Practic, Power Plate este un stil de viata, total adaptat ritmului alert al vietilor noastre in care ne este adesea greu sa ajungem la sala sau sa facem sport.”
Pietele de fitness, wellness si beauty in Romania vor traversa anul acesta o perioada de crestere rapida, chiar mai accentuata decat in ultimii doi ani, este de parere Vlad Stoica. Romanii devin din ce in ce mai constienti de nevoia de a se simti bine, de a se pastra in forma, de a fi sanatosi, iar mijloacele prin care fac acest lucru infloresc la tot pasul: sali de sport, spa-uri, saloane de infrumusetare, studiouri de wellness cu discipline de la aerobic la pilates, spinning sau taebo, activitati outdoor, etc.

Power Plate a fost lansat in Romania in anul 2006 si reprezinta o realizare tehnologica de exceptie: vibratiile, impulsurile musculare sunt stimulate pentru a produce in timpul unei sesiuni scurte rezultatul a ore intregi de antrenament clasic, in acelasi timp protejand articulatiile.

Vlad Stoica a condus cu succes echipa de vanzari care a lansat Technogym in Romania, consolidandu-si astfel numele pe piata de fitness, si este cunoscut si pentru calitatile de sportiv. In anul 2006 Stoica a fost unicul participant roman la campionatul european al triatlonului IRONMAN (Frankfurt). Pentru ca aceasta este una dintre cele mai dure competitii sportive din lume – 3,8 km inot, urmati de 180 km bicicleta si 42 km alergare, fara pauze intre probe – Men’s Health l-a numit pe Vlad Stoica „Romanul de fier”. Pana acum, Vlad Stoica a participat la patru evenimente IRONMAN.

Bucuresti, 01.03.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.