Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noul design Beck’s Green Lemon

comunicat printr-o aplicatie Augmented Reality, creata de Mobile Works

Mobile Works a realizat o aplicaţie de Augmented Reality, parte a campaniei de promovare a noului design Beck’s Green Lemon. Este pentru prima dată în România când un brand foloseşte tehnologia Augmented Reality pentru a comunica schimbarea designului de produs şi prima aplicaţie de acest gen făcută de Beck’s România.

Aplicaţia gândită de Mobile Works, disponibilă gratuit în App Store şi Google Play, oferă o experienţă fresh utilizatorului prin simpla poziţionare a device-ului spre noile ambalaje Beck’s Green Lemon şi scanarea etichetei acestora. Rezultatul este unul răcoritor şi intens pentru că noua sticlă de Beck’s prinde viaţă în telefon prin intermediul Augmented Reality. În plus, la final, utilizatorilor le este oferită posibilitatea de a împărtaşi cu prietenii lor experienţa surprinzătoare printr-un share pe Facebook, direct din aplicaţie.

“Ne-am dorit ceva de impact, ceva care să transmită acel gust răcoritor de lămâie al Beck’s Green Lemon, dar care să se şi apropie pe cât de mult posibil de consumator. Iar cei de la Mobile Works au găsit o formulă cu adevărat neconvenţională, ce reprezintă întocmai imaginea noului design Beck’s Green Lemon: directă, intensă şi fresh – perfectă pentru o vara toridă,“ a spus Marko Njavro, Director de Marketing International Premium Brands, Beck’s.

Campania se desfăşoară în perioada iulie – august 2012, iar aplicaţia de AR a fost promovată în special pe pagina de Facebook Beck’s, prin mobile banners şi mobi siteuri, dar şi offline, prin coduri QR.

“Am vrut să oferim consumatorilor o modalitate nouă, inovativă, dar mai ales la îndemână de a interacţiona cu brandul. De aici ne-a venit şi ideea cu sticla interactivă. Cu ajutorul aplicaţiei de Augmented Reality, ambalajele Beck’s au prins viaţă, oferind consumatorilor o experienţă inedită, prin intermediul smartphone-ului,” a declarat Alex Putineanu, Managing Director, Mobile Works.

Aplicaţia poate fi descărcată direct din App Store si Google Play sau printr-o simplă scanare a codului QR.

Bucuresti, 30.07.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.