Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci

Claudia Fisher-Buttinger, Christine Vallaster
Editura Polirom

Claudia Fisher-Buttinger si Christine Vallaster, autoarele cartii recent aparute la Editura Polirom, ne propun un nou branding. Este vorba despre brandul conectiv. Acesta "se bazeaza pe conceptul trairii brandului si al emanarii promisiunilor acestuia inspre interior" (p 15). Responsabil de gestionarea unui asemenea brand este o persoana cu functie de management. Brandul nu mai reprezinta responsabilitatea exclusiva a unui director de marketing, ci vorbim despre colaborare, fiind necesara o abordare sincronizata pentru implinirea promisiunilor brandului.

"In timp ce brandingul traditional avea ca tinta principala clientul, modelul brandingului conectiv extinde rolul brandului dincolo de clienti pentru a include toate partile interesate." (p 17)

Dincolo de astfel de clarificari conceptuale cu privire la noul branding, lucrarea ofera o seama de informatii utile specialistilor in marketing. In plus, multe dintre capitole au exemple concrete din istoria recenta a multor companii cunoscute la nivel international.

"Noi credem ca brandurile care vor avea succes vor fi cele adoptate de intreaga organizatie. (…)

Aceasta va necesita un nou tip de conducere, care intelege importanta managementului bazat pe valoare, isi apreciaza cu adevarat oamenii si poate sa inspire si sa motiveze angajatii, clientii si alti parteneri importanti." (p 263)

Din cuprins amintim:
Modelul brandingului conectiv • Responsabilitatea sociala corporativa: trend sau remediu? • Noi strategii de abordare a fortelor pietei • Model pentru construirea brandurilor conective • Managementul brandului • Factorii esentiali ai succesului • Aplicatii practice – implicarea partenerilor • Conceperea strategiei de brand • Construirea echipei • Imbunatatirea experientei de brand

Va invitam sa cititi aceasta carte si apoi sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana at prwave.ro si poate aparea pe site.
{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.