Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noul BMW Seria 6 Coupe

BMW

Estetica atractivă, performanţele de top, interiorul exclusivist şi dotările excepţionale cu echipamente inovatoare permit ca cea de-a treia generaţie BMW Seria 6 Coupé să fie considerată un veritabil "dream car". Noul model este programat să îşi facă debutul în România în toamna acestui an.

Conceptul automobilului nu are echivalent în segmentul premium prin combinaţia dintre dinamica unei maşini sport cu 2+2 locuri şi confortul remarcabil al călătoriei. Modificările de dimensiune subliniază aceste caracteristici: lungimea caroseriei şi ampatamentul mai lungi cu 75 milimetri decât cele ale predecesorului pentru un confort sporit, apariţie deosebit de sportivă datorită unei creşteri a lăţimii de 39 milimetri şi unei scăderi a înălţimii cu cinci milimetri.

La debutul pe piaţă vor fi oferite două variante de motorizare, ambele benzină TwinPower Turbo: BMW 650i Coupé cu motor cu opt cilindri (300 kW/407 CP), BMW 640i Coupé cu propulsor cu şase cilindri dispuşi în linie (235 kW/320 CP).

Ambele variante de motorizare sunt combinate în echiparea standard cu o transmisie automată Sport cu opt trepte – soluţie tehnologică care oferă cu adevărat mai mult confort şi economie, dar şi o dinamică remarcabilă printr-un design optimizat al componentelor cutiei de viteze. Strategia BMW EfficientDynamics, care include în premieră pentru un astfel de automobil funcţia Auto Start-Stop şi modul ECO PRO (la BMW 640i Coupé), este fără echivalent în segment. Eficienţa optimizată vine însă şi cu o creştere semnificativă a puterii faţă de modelul anterior – 30 kW (BMW 650i), respectiv 35 kW (BMW 640i).

Definitoriu pentru propulsoarele BMW TwinPower Turbo este cuplul impresionant, disponibil pe o plajă de turaţii foarte mare şi de la prima apăsare a acceleraţiei (450 Nm pentru 640i, disponibili între 1300 şi 4500 rpm şi 600 Nm pentru 650i, disponibil între 1750 şi 450 rpm). Aceasta are ca efect eliminarea golului turbo (turbo lag) pentru un comportament deosebit de dinamic. Puterea maximă livrată la turaţii înalte este o altă caracteristică sportivă a acestor propulsoare.

Şasiu nou dezvoltat oferă o gamă largă de particularităţi unice în segment. Noul BMW Seria 6 Coupe este singurul disponibil cu Electric Power Steering (servodirecţie asistată electric) şi opţional Integral Active Steering (direcţie integral activă). Aceasta din urmă brachează roţile spate cu până la 3 grade în funcţie de viteză. Până la 60 km/h cele două punţi virează în sensuri diferite pentru mai multă agilitate şi o manevrabilitate mai facilă. La viteze mai mari roţile spate brachează în acelaşi sens pentru o stabilitate excelentă în viraje. Ca echipare opţională, Dynamic Drive include Dynamic Damper Control (controlul dinamic al amortizoarelor) şi Adaptive Drive (un sistem de bare stabilizatoare controlate electronic care reduce activ înclinarea în viraje pentru un comportament deosebit de dinamic). Oferit în echiparea standard, Dynamic Driving Control oferă posibilitatea de a alege între 4 moduri de rulare: Confort, Normal, Sport şi Sport +, cu influenţe asupra răspunsului direcţiei, pedalei de acceleraţie, amortizoarelor şi cutiei de viteze.

Noul BMW Seria 6 Coupe este primul automobil din segment cu faruri LED adaptive pentru fază scurtă şi lungă – inclusiv funcţie de iluminare în viraje – proiectoare de ceaţă şi stopuri cu tehnologie LED.

Sistemul de control BMW iDrive este oferit în echiparea standard şi este oferit alături de un display de tip flat screen. Gama largă de echipamente opţionale BMW ConnectedDrive include şi cea mai nouă generaţie BMW Head-Up Display (cu grafică full color de înaltă definiţie), sistem de 3 camere pentru mersul înapoi Surround View, BMW Night Vision şi Parking Assistant (sistem pentru parcarea lateral automată). Conectarea la internet pentru funcţii precum Web Radio sau căutare pe Google Maps este disponibilă prin conectarea unui telefon mobil.

Plăcere a condusului gândită în funcţie de nevoile individuale datorită opţiunilor unice de echipare, inclusiv confortul şi scaunele sport, scaunele active, ventilarea scaunelor, pielea Exclusive Nappa, aplicaţiile ceramice şi sistemul de sonorizare Bang & Olufsen High-End Surround, nou dezvoltat pentru acest model.

Limbajul de design este preluat de la noul BMW Seria 6 Cabriolet, cu linii şi curbe puternice care evocă curgerea apei. Proporţiile sunt cele ale unui coupe clasic – capota mult alungită, ampatament lung şi console scurte.

Variante de motorizare:

BMW 650i Coupé: motor V8 pe benzină cu tehnologie BMW TwinPower Turbo şi injecţie directă High Precision Injection. Capacitate: 4.395 cmc, putere: 300 kW/407 Cp pe un interval cuprins între 5.500 şi 6.400 rpm, cuplu maxim: 600 Nm pe un interval cuprins între 1.750 şi 4.500 rpm. Acceleraţie 0-100 km/h: 4,9 secunde, viteză maximă: 250 km/h. Consum mediu de combustibil în conformitate cu standardele UE: 10,4 litri/100 kilometri, emisii CO2 în conformitate cu standardele UE: 243 g/km, standard de emisii: EU5.

BMW 640i Coupé: motor pe benzină, cu şase cilindri dispuşi în linie, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo, injecţie direct High Precision Injection şi VALVETRONIC. Capacitate: 2.979 cmc, putere: 235 kW/320 CP la 5.800 rpm, cuplu maxim: 450 Nm pe un interval cuprins între 1.300 şi 4.500 rpm. Acceleraţie 0-100 km/h: 5,4 secunde, viteză maximă: 250 km/h. Consum mediu de combustibil în conformitate cu standardele UE: 7,7 litri/100 kilometri, emisii CO2 în conformitate cu standardele UE: 179 g/km, standard de emisii: EU5.

* Datele privind consumul şi emisiile CO2 sunt provizorii.

Sistemul de sonorizare Bang & Olufsen High-End Surround oferă o experienţă audio de neegalat.

Când vine vorba de furnizarea unei audiţii la cel mai înalt nivel, sistemul de sonorizare Bang & Olufsen High-End Surround – conceput special pentru noul BMW Seria 6 Coupé – este soluţia ideală. Dezvoltat în comun de specialistul în sisteme audio din Danemarca şi de BMW, acest sistem produce un sunet deosebit de natural prin intermediul celor 16 difuzoare distribuite în întreg habitaclul. Sistemul complet activ dispune de procesare digitală a semnalului, ceea ce înseamnă că cele două difuzoare de bass, cele şapte difuzoare mediane şi cele şapte difuzoare tweeter au amplificatoare individuale. Tehnologia permite modificarea cu exactitate a oricărei reflexii sonore în interiorul automobilului. Sistemul de sonorizare Bang & Olufsen High-End Surround utilizează tehnologia Di-rac Dimensions™ pentru redarea acusticii unei săli de audiţie în interiorul habitaclului. Toţi ocupanţii automobilului se vor bucura de acelaşi sunet de înaltă calitate, indiferent de locul pe care îl ocupă.

Semnalele electrice sunt transformate în unde sonore bine definite prin utilizarea unor motoare cu magneţi permanenţi, iar difuzoarele mediane dispun de diafragme Hexacone extrem de rigide. Calitatea remarcabilă a sistemului de sonorizare Bang & Olufsen High-End Surround este subliniată şi de particularităţile exclusiviste de design. Forma şi culoarea grilelor de aluminiu de la difuzoare avansate au fost gândite pentru a se potrivi cu designul interior al noului BMW Seria 6 Coupé. Modelul special de perforare a grilelor este creat prin utilizarea unei tehnici foarte sofisticate. Punctele de prindere nu sunt vizibile din exterior, ceea ce face ca grila să se evidenţieze de contur prin senzaţia de plutire într-o poziţie uşor ridicată deasupra suprafeţei. Această ambianţă exclusivistă este sporită şi mai mult prin impresia discretă de iluminare, care prezintă contururile surselor de sunet cu un efect subtil, impresionant.

Totodată, o inovaţie semnificativă din punct de vedere vizual şi acustic este designul inedit al difuzorului central de pe panoul de instrumente, care utilizează tehnologia Acoustic Lens Technology, dezvoltată de Bang & Olufsen, pentru a oferi un sunet extrem de armonios. Imediat ce sistemul audio este activat, elementul central, care are integrat un difuzor median, se ridică, ceea ce face ca obiectivul difuzorului tweeter să se extindă în acelaşi timp. Acesta distribuie semnalul în mod unitar la 180 de grade în interiorul automobilului. Dispersia sunetului, deosebit de armonioasă în plan orizontal, se realizează prin designul special al lentilelor, care minimizează şi răspândirea nedorită a semnalului pe verticală.

Bucuresti, 17.03.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.