Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noul BMW S 1000 XR

După superbike-urile S 1000 RR şi HP4 şi roadsterul S 1000 R, BMW Motorrad prezintă acum al patrulea membru al gamei BMW Motorrad de motociclete de mare putere cu motoare cu patru cilindri în linie şi caracter sportiv pronunţat. Continuând combinaţia unică de tehnologie inovatoare, performanţă şi siguranţă inerentă modelelor existente ale seriei, BMW Motorrad a intrat pe teritoriul „adventure sport” cu noul S 1000 XR. Acest lucru implică atât calităţi de sport-touring, performanţe excelente în pilotajul sportiv şi un nivel ridicat de confort, cât şi caracter practic în uzul cotidian. Pe scurt, noul S 1000 XR aduce propria sa combinaţie între aptitudinile de touring şi sport, injectând în acelaşi timp o doză generoasă de emoţie. Noua motocicletă va fi disponibilă în showroomurile BMW Motorrad din România începând cu luna iunie.

Motor cu patru cilindri în linie pentru performanţe deosebite în stil adventure sport

Motorul cu patru cilindri în linie al noului BMW S 1000 XR este derivat din cel al roadster-ului S 1000 R. Are o putere maximă de 118 kW (160 CP) la 11.000 rpm şi dezvoltă cuplul maxim de 112 Nm la 9.250 rpm. Acest propulsor produce cuplu din plin, fiind ideal pentru reprize foarte bune la regimuri medii şi joase, exact lucrul de care au nevoie riderii în plimbările pe drumuri de munte sau când fac ture lungi cu pasager. Unitatea cu patru cilindri în linie oferă forţă de tracţiune impresionantă şi acceleraţie uluitoare, cu o putere enormă şi o plajă de turaţie utilă de 10.000 rpm. Aceste caracteristici fac motorul foarte apt atât pentru ture lungi, cât şi pentru reprize de pilotaj sportiv pe drumuri virajate de munte sau vacanţe petrecute la ghidon, cu pasager şi bagaje.

Două moduri de pilotaj şi ASC în echiparea standard, plus opţiunea modurilor de pilotaj Pro, inclusiv Dynamic Traction Control (DTC) şi ABS Pro

Pentru a permite adaptarea caracteristicilor motocicletei la condiţiile de deplasare în mod cât mai eficient, noul S 1000 XR vine cu modurile de pilotaj „Rain” şi „Road” în echiparea standard. Sistemul Automatic Stability Control (ASC) din echiparea standard asigură un nivel ridicat de siguranţă optimizând tracţiunea. Noul S 1000 XR poate fi echipat din fabrică cu opţiunea modurilor de pilotaj Pro, care include modurile suplimentare de pilotaj „Dynamic” şi „Dynamic Pro”, alături de Dynamic Traction Control (DTC) şi ABS Pro.

Ciclistică inovatoare cu un cadru nou şi Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) în echiparea opţională

Ciclistica noii motociclete adventure sport S 1000 XR este la fel de impresionantă precum cuplul impresionant al motorului cu patru cilindri în linie. Bazată pe designul deja existent al acestei serii, foloseşte un cadru perimetral din aliaj de aluminiu care motorul are şi funcţie portantă. Suspensiile faţă şi spate constau într-o furcă inversată reglabilă, respectiv o basculă cu două braţe, cu amortizor central reglabil. Geometria ciclisticii a fost complet redefinită pentru a se adapta necesităţilor specifice ale lui XR. Când primeşte sistemul opţional de control electronic al suspensiilor BMW Motorrad Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), noul S 1000 XR duce siguranţa, plăcerea şi confortul pilotajului către noi culmi, promiţând în acelaşi timp expresia supremă a experienţei „adventure sport”.

ABS Pro disponibil opţional ca parte a opţiunii modurilor de pilotaj Pro, pentru şi mai multă siguranţă în viraje

În timp ce sistemele ABS standard de la BMW Motorrad au asigurat un standard excelent de siguranţă la frânarea în linie dreaptă, sistemul opţional ABS Pro merge mai departe, făcând frânarea în viraj mai sigură prin permiterea sistemului ABS să asiste frânarea cu motocicleta înclinată. În astfel de situaţii, ABS Pro împiedică blocarea roţilor chiar şi când frânele sunt aplicate violent. Astfel, se reduc solicitările bruşte în sistemul de direcţie, mai ales în situaţii de frânare de urgenţă, limitându-se îndreptarea nedorită a motocicletei. ABS Pro oferă riderilor avantajul stabilităţii sporite pe frânare, combinată cu forţa optimă de decelerare, chiar şi în viraje.

Noul S 1000 XR – formă şi funcţie atât pentru sport, cât şi pentru aventură

Noul BMW S 1000 XR uneşte caracterele şi punctele forte ale modelelor BMW Motorrad GS, Touring şi Sport la nivel vizual, creând un nou tip de motocicletă, denumit „adventure sport”. Acest lucru este evidenţiat de fiecare element de design şi se combină cu ergonomia ireproşabilă, protecţia aerodinamică ingenioasă, cursa suspensiei cu 20 – 30 mm mai lungă şi garda la sol mai mare pentru a face o declaraţie impresionantă. Fie că este vorba de trecători montane, o tură pe drumuri de ţară, călătorii pe autostradă sau chiar pe drumuri dificile – noul S 1000 XR se descurcă ideal în orice situaţie.

Punctele principale ale noului BMW S 1000 XR:

Motor cu patru cilindri în linie cu o cilindree de 999 cmc. Putere 118 kW (160 CP) la 11.000 rpm, cuplu maxim 112 Nm la 9.250 rpm.
• Design dinamic şi inovator, cu suprafeţe stilizate sculptural.
• BMW Motorrad ABS în echiparea standard (semi-integral, decuplabil).
• ABS Pro pentru şi mai multă siguranţă la frânarea cu motocicleta înclinată (ca parte a modurilor de pilotaj Pro, opţionale).
• Automatic Stability Control (ASC) în echiparea standard pentru accelerarea în siguranţă, chiar şi în condiţii de aderenţă scăzută.
• Dynamic Traction Control (DTC) cu senzor de înclinare pentru performanţe supreme şi siguranţă activă a pilotajului la accelerare (ca parte modurilor de pilotaj Pro, opţionale).
• Două moduri de pilotaj care pot fi selectate de rider la apăsarea unui buton, în echiparea standard („Rain” şi „Road”).
• Două moduri de pilotaj suplimentare disponibile, „Dynamic” şi „Dynamic Pro” (ca parte a modurilor de pilotaj Pro, opţionale).
• Suspensie cu cursă lungă pentru agilitate excelentă şi rezerve de amortizare impresionante.
• Sistem de control electronic al suspensiei, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) pentru adaptare optimă la condiţiile de drum, ca echipament opţional.
• Manevrabilitate perfectă şi poziţie de pilotaj înălţată.
• Bord multifuncţional cu o gamă largă de funcţii.
• Echipare generoasă şi gamă de accesorii speciale, realizate conform standardelor înalte BMW Motorrad.

Bucuresti, 07.05.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.