Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noul BMW G 310 R

BMW Motorrrad se extinde într-un segment complet nou: noul BMW G 310 R – primul roadster BMW sub 500 cmc

Un cilindru, greutate scăzută, performanţe dinamice de invidiat – noul BMW G 310 R întruchipează esenţa unui roadster BMW: are combinaţia perfectă de ingrediente. Pragmatic, oferă exact ceea ce este necesar atât pentru performanţe dinamice deosebite, cât şi pentru confort, atât în mediul urban cât şi în afara oraşului. BMW G 310 R foloseşte aceste calităţi într-un segment de cilindree total nou pentru BMW Motorrad. Ca un roadster BMW autentic, excelează la mai multe capitole: agil pe străzile înguste de oraş, oferind în acelaşi timp o experienţă supremă de condus pe drumurile şerpuite din afara mediului urban. Mulţumită consumului de carburant extrem de redus şi unei poziţii în şa relaxate, oferă din start posibilitatea de a acoperi distanţe lungi într-o singură călătorie.

Se simte ca acasă pe toate tipurile de drum

Cu un concept de motocicletă pornit de la zero, noul G 310 R reprezintă tot ceea ce are BMW Motorrad mai bun de oferit: inovaţie, calitate şi fiabilitate. Special conceput pentru a face faţă unei pieţe globale, BMW G 310 R poate fi alimentat cu diverşi carburanţi, de o calitate variată, îndeplineşte toate standardele de emisii, locale sau globale şi transpune sentimentul premium tipic BMW în segmentul sub 500 cc.

Design dinamic specific segmentului roadster, cu inspiraţie în modelul S 1000 R

Designul expresiv al BMW G 310 R relevă caracterul agil şi dinamic al motocicletei. Are o amprentă vizuală inconfundabilă, ce face trimitere la familia atletică a roadsterelor, avându-l ca exponent pe BMW S 1000 R. Masca farului discretă, cu farul ce iese uşor în evidenţă, elementele de protecţie ale rezervorului cu un aspect dinamic şi proporţiile caracteristice segmentului roadster, cu o parte frontală agresivă şi o secţiune spate dinamică, conferă modelului BMW G 310 R o prezenţă aparte pe şosea. Suprafeţele laterale, modelate cu precizie, definesc profilul dinamic al motocicletei. Proporţiile compacte, dinamice, şi ampatamentul scurt promit schimbări rapide de direcție, în timp ce spatele înălţat denotă o greutate scăzută, specifică motocicletelor cu gene sportive. În ciuda caracterului specific roadster al modelului BMW G 310 R, suprafeţele laterale vopsite în culoarea motocicletei creează imaginea unei siluete carenate atletice. Detalii precum furca faţă upside-down, calitatea materialelor, opţiunile disponibile şi calitatea asamblării denotă poziţionarea în topul segmentului, subliniind în mod clar aspiraţiile premium ale modelului BMW G 310 R.

Motor monocilindru inovativ pentru condus dinamic, potrivit pentru o gamă largă de utilizări la nivel global

Piesa centrală a noului BMW G 310 R este un propulsor monocilindru nou-dezvoltat de 313 cc, răcid cu lichid, cu patru supape pe cilindru şi două axe cu came, ce foloseşte un sistem electronic de injecţie. Capacitatea cilindrică de 313 cc rezultă dintr-un alezaj de 80 de milimetri şi o cursă de 62,1 milimetri.

Caracteristica acestui motor este cilindrul înclinat înapoi cu un design tip punte deschisă şi chiulasa rotită cu 180 de grade, făcând posibilă poziţionarea admisiei în partea frontală, în direcţia de mers. Cu o putere de 25 kW (34 CP) la 9.500 rpm şi un cuplu maxim de 28 Nm la 7.500 rpm, motorul noului G 310 R este un factor important în dinamismul motocicletei, alături de greutatea la gol scăzută, de doar 158,5 kilograme conform DIN.

Ergonomie sofisticată şi accesibilitate pentru orice rider

Noul G 310 R oferă o poziţie relaxată, semnificativ îmbunătăţită. În mod specific BMW Motorrad, toate butoanele şi comenzile sunt la îndemână, simple şi se pot utiliza în siguranţă. O foarte mare importanţă a fost acordată operării facile şi sigure, având în vedere tipologii anatomice cât mai diverse.

Oferă agilitate de top şi cu toate acestea rămâne întotdeauna neutră şi predictibilă. Stăpâneşte curbele şi pasajele rapide cu stabilitate direcţională, dovedind talent atletic fără să piardă niciun pic de confort. Extrem de compact şi cu un spectru de acţiune foarte generos, de la confortabil la sportiv şi dinamic, noul G 310 R aduce un nou nivel pentru experienţa pilotajului în segmentul din care face parte.

Cadrul tubular rigid din oţel, furca upside-down şi bascula spate lungă oferă un grad crescut de stabilitate, o direcţie precisă şi un caracter dinamic aparte. Noul G 310 R are un cadru rigid din oţel cu structură tip grilă şi cadru spate fixat în şuruburi. Suspensia faţă este asigurată de o furcă upside-down, în timp ce suspensia spate este o basculă din aluminiu cu un arc elicoidal fixat direct pe aceasta.

Sistem de frânare perfomant, ABS standard şi panou de bord multifuncţional

In concordanţă cu filosofia BMW Motorrad, noul G 310 R dispune de ABS în standard. Motocicleta are în dotare un sistem de frânare performant şi ABS cu două canale. La roata faţă, un singur disc cu diametrul de 300 milimetri şi etrier cu patru pistonaşe asigură o decelerare rapidă şi costantă. Pentru roata din spate, decelerarea este realizată cu ajutorul unui disc de 240 de milimetri cu etrier cu doua pistoane. Panoul de bord al noului G 310 dispune de un display generos cu cristale lichide, ce oferă claritate şi o gamă variată de informaţii.

Caracteristici ale noului BMW G 310 R:

  • Motor monocilindru inovativ, răcit cu lichid, cu două axe cu came, cilindru înclinat înapoi şi galerie de admisie poziţionată în partea frontală.
  • Putere de 25 kW (34 CP) la 9.500 rpm şi cuplu maxim de 28 Nm la 7.500 rpm.
  • Cadrul tubular rigid din oţel, furca upside-down şi bascula spate lungă oferă un grad crescut de stabilitate, o direcţie precisă şi un caracter dinamic aparte.
  • Anvelopă faţă pe dimensiunile 110/70 R 17 şi spate 150/60 R 17.
  • Sistem de frânare performant şi ABS standard.
  • Ergonomie sofisticată şi panou de bord multifuncţional.
  • Înălțime şa de doar 785 millimetri.
  • Design dinamic tipic segmentului roadster, cu influenţe de la S 1000 R.
  • Dezvoltat în Munchen de BMW Motorrad – produs în India de către partenerul TVS Motor Company.
  • Accesorii concepute special pentru model, în conformitate cu standardele de calitate BMW Motorrad.
Bucuresti, 11.11.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.