Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Modalitățile creative prin care companiile pot folosi noua tehnică de promovare online

RTB House, companie specializată în tehnologii avansate de retargetare, prezintă câteva modalități creative și interesante prin care promovarea online prin real-time bidding poate fi folosită la maximum.

Fie că e vorba de magazine clasice, fie că sunt giganți din e-commerce, spațiul digital a înregistrat o explozie de noi tehnologii, care schimbă modul de interacțiune a industriei cu publicul.

În acest context, RTB și retargetarea personalizată sunt foarte utile deoarece oferă posibilitatea de a livra publicului țintă mesaje adaptate în funcție de intențiile unui utilizator de a cumpăra, de istoricul de achiziții și preferințele acestuia. Un caz clasic este când un utilizator accesează un site, fiind interesat de un anumit produs (de exemplu: o rochie roșie), dar nu îl achiziționează. Prin RTB, pe parcursul următoarelor zile, îi vor fi afișate anunțuri cu rochia respectivă și cu modele asemănătoare de pe site. Rezultatul este îndemnarea utilizatorului să revină pe site și să cumpere rochia respectivă sau un alt produs pe care l-a descoperit ulterior. Totuși, potențialul e mult mai mare și tocmai de aceea, RTB House a realizat o listă cu cinci dintre cele mai inspirate și creative modalități.

Retargetarea este și despre păstrarea interesului pentru brand

Real-time bidding este extrem de folositor pentru menținerea imaginii brandului în rândul clienților existenți. Bannerele afișate prin retargetare dinamică pot înlocui cu succes metode mai vechi, precum cupoanele de reduceri oferite prin mail sau carduri cu discount drept cadou. Mai mult, RTB permite, spre exemplu, reactivarea relației cu un cumpărător inactiv de o anumită perioadă de timp, prin oferte promoționale personalizate și orientate către cei care au achiziționat cândva de la un anumit brand.

Sugestiile inteligente pot spori afacerea

Tehnologia RTB permite nu doar concentrarea pe achiziție, ci dezvoltarea unui întreg șir de evenimente. Un anunț inteligent nu ține cont doar de istoricul utilizatorului cu scopul promovării unor produse asemănătoare, ci și lărgește orizonturile potențialului cumpărător cu produse complementare. Astfel, dacă un utilizator cumpără o rochie roșie, în zilele următoare îi vor putea fi sugerate accesorii care vin în completarea ținutei.

Sugestii bune și anunțuri care se pot adapta

RTB permite atât întocmirea unui șir de evenimente de promovare, cât și a anunțurilor adaptabile. Unul dintre avantaje este că acestea pot fi schimbate în funcție de factori care variază, precum condițiile meteo. Spre exemplu, în cazul unei firme care se ocupă de vânzarea anvelopelor, anunțurile RTB vor varia în funcție de anotimp și pot reacționa rapid la schimbările meteo neașteptate. Fără o planificare complexă, pot fi afișate anunțuri care promovează anvelopele de iarnă în zonele în care există zăpadă la momentul respectiv.

Vechii vizitatori pot fi reactivați

Potențialul uriaș al retargetării dinamice este utilizat de tot mai mulți jucători de pe piață. Sunt folosite din ce în ce mai des scenarii de retargetare pentru a crește interacțiunea utilizatorilor cu site-ul, cum ar fi posibilitatea de afișare a anunțurilor pentru utilizatori care nu au vizitat site-ul unui magazin de cel puțin 14 zile, astfel încât să revină. Lipsa interesului unui utilizator în această perioadă arată fie că a renunțat la planul de a cumpăra produsele de care era interesat, fie că le-a achiziționat din altă parte. În ambele cazuri, potențialul cumpărător poate fi informat de oferta reactualizată a magazinului și i se prezintă alte produse ce ar putea să îl intereseze, astfel încât să se întoarcă pe site și să finalizeze procesul de cumpărare.

Prin RTB pot fi încurajate colaborările între domenii de activitate

Retargetarea dinamică ajută, de asemenea, colaborarea între branduri asemănătoare, din același segment al pieței, iar industria turismului este un bun exemplu. Folosind anunțurile de tip RTB, agențiile de turism se pot folosi de informațiile pe care le oferă istoricul utilizatorului și preferințele acestuia pentru a-i transmite pe viitor, destinații care îi sunt pe plac și pentru a-l determina să achiționeze pachete turistice. În plus, unui utilizator care caută o excursie în Munții Alpi i se pot recomanda, spre exemplu, informații despre achiziționarea unor schiuri și alte echipamente specifice activităților montane.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.