free download 78 travel guides written by experts

Noua Skoda Superb castiga “volanul de aur” si numeroase alte premii prestigioase

Noua Škoda Superb este câştigătoarea a încă două premii prestigioase. Prima distincţie acordată noului model de revista germană „Bild am Sonntag” este „Volanul de Aur 2008” (Goldenes Lenkrad). Škoda Superb s-a clasat pe primul loc la categoria „Autovehiculele noi de clasă medie”, reuşind să surclaseze alţi şase concurenţi. „Interiorul spaţios şi materialele utilizate oferă senzaţii noi şi nivele sporite de confort. Totodată, abordarea individuală a factorului design face din Škoda Superb o maşină fascinantă”, a declarat Reinhard Jung, Preşedintele Consiliului Director al Škoda Auto.
Juriul, alcătuit din jurnalişti din domeniul auto şi VIP-uri, a luat în calcul diferite criterii, precum manevrabilitatea, spaţiul generos, raportul preţ-calitate şi calitatea execuţiei. De asemenea, automobilul a primit calificative foarte bune pentru aspectul elegant şi tehnologia inovatoare dotată cu sistemul TwinDoor, cele 9 airbag-uri (inclusiv unul pentru genunchii şoferului), AFS, etc.

Cel de-al doilea premiu perstigios acordat recent noului modelul Škoda Superb este Großen Österreichischen Automobil-Preis, decernat în fiecare an de către ARBÖ. Experţi, VIP-uri şi mii de cititori au ales cele mai bune şi mai populare autovehicule ale anului 2008, dintr-un total de 36 de candidaţi. Îmbinând utilitatea unui lift-back cu eleganţa unui sedan, Škoda Superb a câştigat premiul la clasa medie.

Cu puţin timp în urmă, noul Superb a câştigat premiul “2008 Technobest“, acordat de către Clubul Jurnaliştilor Auto din Cehia pentru sistemul inovator numit TwinDoor. Totodată, autovehiculul a fost declarat “Cea mai frumoasă maşină” în Polonia, “Cea mai bună maşină pentru companii“ în Croaţia, “Maşina anului 2008“ în Letonia şi “ Cea mai bună maşină a anului 2008 pentru companii “ în Germania.

“Aceste premii prestigioase confirmă popularitatea în continuă creştere a modelului de vârf al companiei Škoda Auto. Toate elementele pe care le-am considerat importante atunci când am proiectat maşina sunt apreciate acum de către clienţi, ceea ce înseamnă că nu am greşit atunci când am investit în procesul de proiectare. Škoda Superb întruchipează valorile brand-ului Škoda: interior spaţios, raport preţ-calitate favorabil şi soluţii inteligente “ a adăugat Reinhard Jung, Preşedintele Consiliului Director al Škoda Auto.

Bucuresti, 10.11.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *