Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noua reclama “Warm up” pentru Audi R8 prinde viteza

• 70 de ani de istorie în curse în numai 60 de secunde
• Şase zile de filmări în Mexic cu 1.050 de oameni
 • 100 de oameni au folosit zece kilometri de peliculă
 • Conceptul: "Audi R8 – Născut din idei măreţe"

Este momentul încălzirii, pregătirea dinaintea lansării. În 60, respectiv 45 de secunde, noul Audi R8 face o trecere printr-o istorie a curselor ce se întinde pe 70 de ani. "Warm up" este şi titlul clipului de promovare a noului model sport, spot ce va fi prezentat în premieră, în Germania, la 6 aprilie. Onoarea va reveni postului RTL, care va difuza reclama într-una din pauzele filmului "I, ROBOT", cu Will Smith în rolul principal (alături de conceptul Audi RSQ). Reclama a fost filmată de-a lungul a şase zile, în Mexic, la o altitudine de peste 2.000 metri şi s-au folosit 1.050 de figuranţi. Conceptul: "Audi R8 – Născut din idei măreţe". Producţia a fost creată de agenţia kempertrautmann din Hamburg.

"De-a lungul anilor – în special în ultima periodă -, Audi a fost lider prin tehnologiile sale inovatoare: motorul montat central, construcţia de aluminiu, transmisia integrală permanentă quattro şi tehnologia cu injecţie directă pe benzină FSI. Toate acestea le-am reunit în cadrul noului Audi R8, iar călătoria prin timp creează o legătură între noua maşină sport şi valorile principale ale mărcii" a declarat Jagoda Becic, director de publicitate AUDI AG.

Filmările în Mexic au început în primele zile ale lunii decembrie 2006. Gerhard Kiefer, director de producţie a reclamelor Audi, explică: "Am ales Mexic drept locaţie din mai multe motive. Cel mai important a fost că, în perioda filmărilor, am avut acces la două circuite simultan, iar această locaţie ne-a permis să obţinem echipamente de înaltă clasă şi sprijin deosebit de la Hollywood".

Nu mai puţin de trei camioane încărcate cu recuzită – inclusiv nenumărate peruci, mustăţi false şi accesorii din diferite perioade – şi cu cantităţi apreciabile de machiaj au fost puse la dispoziţie pentru ca cei cinci actori şi cei 1.050 de figuranţi să pară din epocile respective. A fost extrem de important ca hainele utilizate în film să fie identice cu cele din perioadele în care se desfăşura acţiunea. Fundalul refăcut după imagini de arhivă a făcut ca totul să pară şi mai autentic, după cum importante au fost şi cele cinci maşini din anii '20-'30, cele şase din anii '50 şi replica unei maşini de curse Auto Union Type C din 1937. Toate acestea au fost transportate special la locul de filmare.

Filmările au avut loc pe parcursul a şase zile, în două locaţii diferite din Mexic. Întreaga echipă a petrecut trei zile pe autodromul din Mexico City, situat la o altitudine de 2.300 metri. Apoi, filmările s-au mutat pe un circuit privat, aflat la 2.600 metri deasupra nivelului mării, în vecinătatea Tulancingo. Cameramanul Ian Foster, care a lucrat şi la producţii precum "Tomorrow Never Dies" – cu Pierce Brosnan în rolul celebrului James Bond – sau "Alexander" – regizat de Oliver Stone -, a tras zece kilometri de peliculă.

În faza de postproducţie care s-a desfăşurat la Londra, materialul a fost editat pentru calitate HD, proces care a durat o lună şi jumătate.

Reclama TV începe pe un circuit din anii '30. În afara pistei, maşinile de curse sunt pregătite pentru marele moment; fotografii şi reporterii se agită printre spectatorii entuziasmaţi, moment în care Audi R8 apare în scenă. Nou maşină sport îşi face o intrare similară în cadrele din anii '50, '60, '70 şi '80, după care urmează momentul în care R8 pcupă pole position pe grila unui circuit ultramodern, ale cărui tribune sunt înţesate de spectatori. În acelaşi timp, comentatorul enumeră realizările deosebite ale inginerilor Audi de-a lungul anilor. Luminile de start se sting, iar comentatorul afirmă "70 de ani de pregătiri – pentru acest început". La stingerea luminilor, Audi R8 demarează în forţă, după care apare conceptul reclamei: "Audi R8 – Născut din idei măreţe".

Sursa: Porsche Romania

Inca din 1998 SCORPION este unicul dealer Volkswagen si Audi pe judetele Vrancea, Galati, Buzau si Braila.
Experienta dobandita in acest timp garanteaza calitatea tuturor serviciilor pe care le oferim:
– consultanta in alegerea celor mai potrivite autoturisme,
– propuneri avantajoase de finantare,
– service complet pentru intreaga gama de autoturisme Volkswagen si Audi
– piese de schimb din stoc sau la comanda.

Bucuresti, 4.4.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.