free download 78 travel guides written by experts

Noua pozitionare a cascavalului Hochland este comunicata de Brands&Bears printr-un nou spot TV

Brands&Bears a creat noul spot de repozitionare a cascavalului Hochland, mesajul principal al campaniei fiind acela de produs gustos, de incredere.

Notiunea de incredere este una destul de abstracta, este greu s-o definesti, dar este mult mai usor sa o exemplifici. Astfel, Increderea in cazul cascavalului Hochland inseamna expertiza locala si rigoarea germana. Cascavalul Hochland si-a pastrat aceeasi reteta simpla cu gust laptos, usor de recunoscut, si consistenta fina si cremoasa, utilizata in fabrica de la Sovata inca din 1976. Hochland a preluat fabrica de la Sovata în anul 1999, aducand aici rigoarea germană, garanția unui produs superior din punct de vedere al calitatii.

Strategia de comunicare a marcii Hochland presupune definirea si transmiterea beneficiilor specifice fiecarei categorii din portofoliu (cascaval, branza topita, branza proaspata, etc.), dar si coerenta marcii umbrela, asigurata prin noua platforma de comunicare – Hochland te inspira sa creezi momente de bucurie pentru cei dragi.

“In cei 5 ani de colaborare cu Hochland am reusit sa construim impreuna campanii de succes, care au asigurat performanta brandului Hochland in piata super-competitiva a branzeturilor. Speram ca noul spot la Cascavalul Hochland semnat de Brands&Bears sa aduca un plus semnificativ in imagine si Vanzari.” – Cristian Bulfinschi, General Manager Brands&Bears.

“De multe ori, increderea in producator este un argument mai puternic decat pretul. Iar intr-o piata fragmentata si foarte competitiva cum este cea de cascaval, increderea in marca este o conditie necesara pentru succes. Prin intermediul acestei campanii vrem să consolidam increderea consumatorilor in Cascavalul Hochland, prin argumente care sa evidentieze atributele proprii: productie locala, rigoare germana, produs de calitate, practic.”, a declarat Andreea Marincescu, Marketing Manager Hochland România.

Spotul TV "Blind test” este regizat de Matt Vane si realizat de Casa de productie Sagafilm. Campania se desfasoara la nivel national si este completata cu machete de presa, POSM-uri, activitati de PR, activitati de trade marketing si online.

Echipa Hochland care a lucrat pentru realizarea campaniei este formata din: Marketing Manager – Andreea Marincescu; Brand Manager – Adriana Mihali.

Echipa Brands&Bears implicata in proiect este formata din: Art Director – Mircea Coza; Copywriter – Gabriel Coman; Client Service Director – Claudia Mihai; Account Executive – Camelia Moroianu; General Manager – Cristian Bulfinschi.

Bucuresti, 08.04.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *