Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noua Octavia Combi continua ofensiva de crestere ŠKODA

· A treia generație ŠKODA Octavia Combi crește în toate privinţele
· Un nou model atractiv pentru clienții particulari și companii
· ŠKODA lansează următoarea etapă a celei mai mari ofensive de modele din istoria companiei
· Strategia de dezvoltare ŠKODA își arată roadele

Prin lansarea noii ŠKODA Octavia Combi, ŠKODA declanșează următoarea etapă a celei mai mari ofensive a modelelor din istoria sa. În comparație cu generația precedentă, noua Octavia Combi are dimensiuni exterioare și interioare mai mari și impresionează prin nivelul ridicat de funcționalitate, tehnologia inovatoare și un design cu eleganță dinamică. A treia generație Octavia Combi este o componentă importantă a strategiei de creștere ŠKODA 2018 și una dintre coloanele centrale ale extinderii poziției pe piață a mărcii ŠKODA. Versiunea Combi va fi lansată și cu tracțiune integrală, ca ŠKODA Octavia Combi 4×4.

“Octavia Combi reprezintă circa o treime din vânzările de Octavia,” declară Winfried Vahland, CEO ŠKODA. “Cu 124.500 unități vândute, Octavia Combi a fost anul trecut cel mai bine vândut model al nostru, la nivel mondial, după limuzina Octavia și Fabia. Cea de-a treia generație impune din nou noi standarde în segmentul din care face parte și ne va oferi elanul de care avem nevoie. Dorim ca noua generație să ne ajute să extindem și mai mult poziția favorabilă în care ne aflăm,” declară Vahland.

Prin lansarea noii ŠKODA Octavia Combi, compania declanșează următoarea etapă a celei mai mari ofensive a modelelor din cei 117 ani ai istoriei sale. La numai câteva săptămâni de la debutul internațional al limuzinei Octavia, ŠKODA aduce o altă inovație, consolidându-și strategia de creștere prin care compania și-a propus ca până în anul 2018 să-și crească volumul anual de vânzări, la nivel mondial, la cel puțin 1,5 milioane de automobile.

Sub formă de limuzină, Combi, Scout și RS, noua ŠKODA Octavia este o piatră de temelie a acestei strategii fiind, de departe, cel mai bine vândut model al mărcii. Spre deosebire de orice altă mașină, Octavia a ajuns să simbolizeze povestea de succes, din ultimele două decenii, a companiei. Lansarea în 1996 a modelului Octavia liftback a declanșat creșterea mărcii la nivelul de producător de talie mondială, cu o prezență în acest moment în peste 100 de piețe din întreaga lume.

Octavia Combi are o importanță semnificativă în succesul modelului ŠKODA Octavia și astfel al mărcii, în general. În martie 1998, la Salonul Auto de la Geneva a avut loc debutul internațional al primei Octavia Combi, iar vânzările au demarat în luna mai 1998. Dintre cele aproximativ 3,8 milioane ŠKODA Octavia comercializate la nivel mondial până în prezent, circa 1,3 milioane au fost Combi. Octavia Combi s-a transformat repede într-un bestseller, mai ales în Europa, reprezentând 23,7 procente din totalul vânzărilor înregistrate de marcă, în 2012, în Europa, iar în Europa de Vest, chiar 25,2 procente. În Germania, cea mai mare piață europeană a mărcii și cea de-a doua la nivel mondial, după China, cota versiunii Combi din vânzările de Octavia a fost în 2012 de aproape 92 de procente. ŠKODA Octavia Combi a fost anul trecut cea mai bine vândută mașină de import din Germania, cu 42.200 de automobile înmatriculate. În Elveția, ŠKODA Octavia Combi a fost cea mai bine vândută mașină din segmentul Combi, cu 9.446 automobile livrate.

Octavia Combi impune noi standarde în materie de design, funcționalitate și tehnologie

Noua Octavia Combi impune noi standarde în segmentul break-urilor compacte. “Cererea pentru automobile de tip break este în creștere la nivel mondial, iar exigențele clienților sunt din ce în ce mai mari,” declară Werner Eichhorn, membru în Consiliul de Administrație ŠKODA, responsabil pentru Vânzări și Marketing. “Noua Octavia Combi reprezintă un plus în acest segment, oferind combinația perfectă între funcționalitate și design dinamic. Octavia Combi este din nou o clasă în sine,” declară Eichhorn.

A treia generație a acestui automobil are dimensiuni mai mari atât la interior cât și la exterior. Designul încrezător și puternic, spațiul amplu, funcționalitatea excelentă, tehnologia inovatoare în ceea ce privește siguranța, confortul și sistemele de infotainment, motoarele cu tehnologii eficiente și numeroasele idei “simply clever” fac din noua Octavia Combi o mașină care oferă calitățile clasei medii la prețul unui break de dimensiuni compacte.

Un nou model atractiv pentru clienții privați și companii

În afară de familii, Eichhorn vede companiile ca unul dintre grupurile țintă principale ale noului model: “Octavia Combi a făcut un salt enorm înainte, devenind și mai atractivă, în special pentru oamenii de afaceri și manageri. Acest automobil are atuurile necesare nu doar pentru a-i convinge pe clienții deja existenți, ci, mai mult ca oricând, pentru a atrage noi clienți către marcă.”

Noua Octavia Combi reprezintă oferta ideală pentru clienții exigenți din segmentul break-urilor compacte. Acest lucru este valabil și în ceea ce privește oferta de spațiu și dimensiunile modelului, inclusiv pentru interiorul care poate fi altfel regăsit doar în segmentele superioare. Designul său atractiv are caracter și exprimă încredere. Motoarele TSI și TDI de ultimă generație, în combinație cu greutatea redusă și aerodinamica optimizată garantează cifre de consum și emisii excelente. Trei versiuni de motorizare sunt, de asemenea, disponibile împreună cu cea mai nouă generație a tracțiunii integrale. ŠKODA deschide un nou capitol prin introducerea unei game bogate de sisteme electronice de asistență, care aduc un plus de siguranță și confort. Aici este inclus noul sistem de infotainment cu acționarea simplă prin intermediul unui ecran tactil și cu senzori de proximitate.

ŠKODA va lansa Octavia Combi succesiv pe piețele din Europa, începând cu luna mai 2013. Prima ţară în care va fi comercializat modelul este Republica Cehă, urmată de Germania și alte țări. La fel ca și în cazul limuzinei, noua Octavia Combi va fi fabricată la Mladá Boleslav, Cehia, fabrica principală a mărcii, unde ŠKODA a modernizat și extins diferite zone esențiale de producție, pentru a se pregăti în vederea fabricării modelului Rapid, iar noua linie Octavia/Rapid va crește treptat nivelul producției, de la 800 la 1.200 de unități pe zi. De la mijlocul anului 2013, noua Octavia va fi disponibilă și în Rusia.

Strategia de dezvoltare ŠKODA dă rezultate

Introducerea noii Octavia Combi înseamnă pentru ŠKODA continuarea celei mai ample ofensive de modele din istoria companiei, un model nou sau revizuit fiind programat pentru lansare, în medie, la fiecare șase luni, de acum și până în 2015. “Până în 2015, întregul nostru portofoliu de modele va fi complet revizuit,” declară Winfried Vahland, CEO ŠKODA. Numai în acest an vom asista la introducerea a opt modele ŠKODA, noi sau revizuite.

ŠKODA înregistrează în prezent o creștere energică, în ciuda problemelor economice, mai ales din Europa. “Strategia noastră de creștere aduce rezultate tangibile. Astfel am vândut, din nou, mai multe mașini în 2012, în ciuda condițiilor dificile ale pieței,” declară Vahland. Livrările către clienți au crescut cu 6,8 procente, ajungând la 939.200 de unităţi în 2012.

Pentru ŠKODA, 2013 va însemna în principal ofensiva modelelor, lansarea în producție și în vânzare a modelului ŠKODA Octavia influenţând prima jumătate a anului. Pe parcursul întregului an, compania și-a propus să-și îmbunătățească și mai mult poziția pe piețele din întreaga lume. “Criza de vânzări ne va ține ocupați, mai ales în Europa, dar ne-am propus să câștigăm o cotă de piață și mai mare în acest mediu, cu ajutorul noii Octavia Combi,” declară Werner Eichhorn.

Geneva/Mladá Boleslav / Bucuresti, 16.03.2013

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.