Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noua Jucarie – nominalizata la SABRE AWARDS 2010

Campania Samsung a fost propusă şi dezvoltată de agenţiile de PR Fast Forward Communications şi Millenium Communications

Proiectul Noua Jucărie, special conceput pentru lansarea şi prezentarea pe piaţa din România a camerei foto compacte Samsung ST550, este prezent pe shortlist-ul SABRE AWARDS, cea mai prestigioasă competiţie internaţională de PR.

Proiectul a fost dezvoltat de către Fast Forward Communications şi Millenium Communications, două agenţii partenere, care împreună gestionează contul de comunicare al Samsung Electronics România. Proiectul Noua Jucărie a fost nominalizat în cadrul categoriei Technology – Consumer Tech.

Campania de comunicare, gândită şi construită în jurul utilizatorului de reţele sociale, a fost desfăşurată în parteneriat cu fotograful Cornel Lazia, unul dintre cei mai cunoscuţi fotografi români. “Proiectul Noua Jucărie este unul dintre cele mai interesante şi perfecte job-uri. Este pentru mine cel puţin un exemplu de Win-Win combination. Prin fotografiile pe care le-am făcut am descoperit încă o dată că sunt înconjurat de oameni speciali şi frumoşi. Sper ca prin imaginile făcute în cadrul proiectului şi ei să fi descoperit acelaşi lucru. Un cadou superb pentru ziua mea, la care, culmea, am putut să lucrez cu o plăcere deosebită. Deoarece, acest cadou special a reprezentat de fapt posibilitatea de a împărtăşi nişte momente plăcute,” a precizat Lazia.

“Sunt foarte mândru de nominalizarea proiectului Noua Jucărie la SABRE. Aceasta certifică încă o dată feedback-ul foarte bun primit de la oameni de comunicare şi marketing,” spune Tudor Dăescu, PR Director Fast Forward Communications. “Secretul unui proiect deştept nu este media utilizată,fie Facebook, IAd sau alte aplicaţii pe telefonul touch. Acestea trebuie doar să poarte mesajul cât mai natural către publicul tău. Publicul şi cunoaşterea sa, acesta este secretul. Camera foto Samsung ST550 se adresează cu precădere utilizatorilor de reţele sociale, cei care vor să împărtăşească prietenilor experienţele trăite. Din acest motiv am ales Facebook ca mediu principal de comunicare.”

Samsung ST550 oferă o inovaţie în ceea ce priveşte camerele compacte prin amplasarea unui ecran LCD și în partea frontală a aparatului. Acest ecran le este adresat îndeosebi utilizatorilor care își fac singuri poze atunci când se află în vacanțe, la petreceri, în diferite locuri și situații în care vor să se imortalizeze. Popularitatea crescândă a reţelelor sociale a făcut din fotograf subiectul principal în ceea ce priveşte auto-portretele sau imaginile de profil cu prieteni şi familia.
 “ “Campania de comunicare dedicată lansării pe piaţa din România a camerei foto compacte Samsung ST550 a reușit să poziționeze acest produs ca un must-have pentru persoanele cu un stil de viață activ, care acordă multă atenție imaginii personale, Fiind un produs inovator – prima cameră cu ecran dual view de pe piață – ST550 avea nevoie de o idee inedită de campanie pe care Fast Forward și Millenium Communications au reușit să o găseasca și să o dezvolte cu succes, lucru care s-a reflectat pozitiv și în vânzări. Datorită acestei campanii, Noua Jucărie si-a facut mulți prieteni și a reușit să îi și păstreze, convingându-i de calitățile sale deosebite,” a declarat Irina Mihalcea, PR&Event Specialist Samsung Electronics România.

Bucuresti, 19.04.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.