Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noua generaţie pregătită de start: debut competiţional pentru BMW M6 GTLM şi BMW M6 GT3 la cursa de 24 de ore de la Daytona

Bucureşti/München, 26 ianuarie 2016. Organizată pentru a 54-a oară, cursa de 24 de ore de la Daytona (SUA) reprezintă prima etapă a IMSA WeatherTech SportsCar Championship (IWSC), ce urmează să aibă loc în acest weekend, şi deschide o nouă eră în cursele GT pentru BMW Motorsport.

Exact la 40 de ani de la prima victorie BMW în cursa de 24 de ore de la Daytona, ce datează din 1976, două noi maşini BMW GT îşi vor face debutul competiţional la ediţia din acest an a emblematicului eveniment. BMW Team RLL va înscrie BMW M6 GTLM în categoria GTLM, în timp ce Turner Motorsport va fi în toiul acţiunii de la clasa GTD cu cele două BMW M6 GT3. Cele două maşini noi înlocuiesc modelele BMW Z4 GTLM şi BMW Z4 GT3, ambele obţinând numeroase victorii în America de Nord. Ultimele două curse Daytona 24h, în 2014 şi 2015, au adus moemente deosebit de dramatice, BMW ratând de fiecare dată victoria într-o luptă strânsă, anul trecut cu ecart de mai puţin de jumătate de secundă.


BMW Team RLL intră în cel de-al optulea sezon cu BMW Motorsport, iar acest promite să fie un an istoric: nu numai pentru că BMW M6 GTLM îşi face debutul, ci şi pentru că BMW îşi sărbătoreşte centenarul. Pentru a marca această ocazie, unul dintre cele două BMW M6 GTLM va participa în noul sezon IWSC cu numărul de concurs 100. Asemenea maşinii #25, va dispune de un design coloristic special, care va fi dezvăluit la conferinţa de presă de la Daytona, în data de 27 ianuarie.

Din dorinţa de a fi sigură că noua maşină este capabilă să se implice în lupta pentru şefia plutonului GTLM, care include constructori precum Chevrolet, Ferrari, Ford şi Porsche, BMW Team RLL a optat pentru continuitate în formula sa de piloţi. Echipajele obişnuite pentru cele două BMW M6 GTLM rămân neschimbate faţă de anul trecut. Bill Auberlen (SUA) şi Dirk Werner (Germania) vor împărţi cockpitul maşinii #25. Ei vor fi susţinuţi la Daytona de doi piloţi BMW din DTM, Augusto Farfus (Brazilia) şi Bruno Spengler (Canada). Ca şi în 2015, John Edwards (SUA) şi Lucas Luhr (Germania) sunt piloţii care se vor afla în mod obişnuit la volanul maşinii #100. Ei vor primi susţinere la Daytona din partea lui Graham Rahal (SUA) şi a singurului nou venit în echipă, Kuno Wittmer (Canada).


Turner Motorsport va înscrie două BMW M6 GT3 noi în clasa GTD. Pilotul oficial BMW Jens Klingmann (Germania) şi Bret Curtis (SUA) vor concura de-a lungul întregului sezon în cockpitul #96 BMW M6 GT3. Cei doi vor fi susţinuţi la Daytona de Ashley Freiberg (SUA) şi de Marco Wittmann (Germania), pilot BMW în DTM. La fel ca în sezonul trecut, maşina #97 va fi pilotată de Michael Marsal (SUA) şi Markus Palttala (Finlanda). În cursa de pe Daytona International Speedway, ei vor fi acompaniaţi de unul din piloţii BMW din DTM, Maxime Martin (Belgia), şi de juniorul BMW Motorsport, Jesse Krohn (Finlanda).

Echipele şi piloţii BMW se vor confrunta nu doar cu întrecerea în sine, ci vor experimenta, în regim de cursă, şi modificările vaste care s-au făcut asupra Daytona International Speedway, ca parte a proiectului “Daytona Rising”. Cursa de 24 de ore de la Daytona va începe sâmbătă, 30 ianuarie, la ora locală 14.40 (ora României 21.40).

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.