Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noua filosofie Subaru “Confidence in Motion”

· Subaru prezintă noua filosofie "Confidence in Motion", simbol al excelenţei tehnice, al evoluţiei şi al grijei
pentru mediul înconjurător.
· Subaru dezvăluie primul teaser al conceptului ce va debuta luna aceasta în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles.

Cu ocazia Salonului Auto de la Los Angeles, Subaru va lansa noua filosofie a brandului adoptând un nou slogan denumit foarte sugestiv "Confidence in Motion"(„Încredere în mişcare”).

„Încrederea” reflectă excelenţa în inginerie, sentimentul de siguranţă şi plăcerea la volanul unei maşini Subaru.

„Mişcarea” exprimă angajamentul brandului nipon spre o continuă inovaţie şi dezvoltarea uor tehnologii de ultimă generaţie. Subaru îşi propune să întâmpine aşteptările celor mai exigenţi clienţi intr-o lume în permanentă schimbare, protejând în egală măsură mediul înconjurător.

Conform filosofiei brandului, automobilul ar trebui să fie mai mult decât un simplu mijloc de transport. Acesta poate trezi emoții puternice oferind o experienţă revigorantă inedită.

Cu această nouă filosofie, Subaru îşi propune o evoluţie continuă pentru a anticipa cerinţele tot mai diversificate ale clienţilor protejând în acelaşi timp mediul înconjurător.

Un prim pas în cadrul noii filosofii se anunţă apropiatul Salon Auto de la Los Angeles, unde Subaru va expune un concept senzaţional ce va surprinde profilul premierei şi va reflecta noile tendinţe ale mărcii. Noul concept Subaru înglobează filosofia "Confidence in Motion", simbol al excelenţei tehnice, al evoluţiei produsului şi al grijei pentru mediul înconjurător.

Constructorul japonez anunţă lansarea noului concept în cadrul salonului american programat să îşi deschidă porţile la jumătatea acestei luni. Salonul Auto de la Los Angeles, California va fi deschis publicului în perioada 19-28 noiembrie 2010. Zilele presei sunt programate pentru 17-18 noiembrie, iar conferinţa de presă va fi susţinută de Preşedintele & CEO Fuji Heavy Industries, Ikuo Mori, miercuri, 17 noiembrie, la orele 12.00 (PST) la standul Subaru.

Despre Fuji Heavy Industries Ltd.

SUBARU este divizia de autovehicule a Holdingului FUJI HEAVY INDUSTRIES Ltd. (FHI), producător al unei game variate de echipamente de transport, având la bază tehnologii de ultimă generaţie, concepute să răspundă exigenţelor utilizatorului modern. Gama de produse create de FHI se bazează pe tehnologii inovatoare şi cuprinde: Divizia de Autovehicule, Divizia Aerospaţială, Divizia de Construcţie Autobuze şi Prefabricate, Divizia de Produse Industriale şi Divizia de Sisteme Transport şi Ecologie.

Recunoscută la nivel internaţional pentru tehnologia şi sistemul superior de tracţiune integrală Symmetrical All – Wheel Drive şi motoarele Subaru Boxer cu cilindri dispuşi orizontal-opus, FHI ajută şi la dezvoltarea produselor eco-friendly şi este dedicată protecţiei mediului la nivel global.

În România, Subaru Motors Trading este importatorul oficial al autoturismelor marca Subaru. Compania înfiinţată în 2006 deţine două showroom-uri aflate în capitală, precum şi o reţea de distribuţie ce acoperă 10 dintre cele mai importante oraşe din ţară.

Bucuresti, 08.11.2010

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.