Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Noua colectie Electrolux

Electrolux a dezvaluit la Galeriile Lafayette din Berlin creatiile originale ce fac parte din conceptul „Razboi Culorii Alb”

Frigiderele stil Waterland, Wonderland si Primitiveland au defilat in cadrul paradei Electrolux. Albastru, negru si albul stilizat au fost culorile acestei colectii.

In septembrie 2005, Electrolux participa pentru prima oara la Salonului Modei de la Paris, ocazie cu care introducea produse electrocasnice decorative. In urma extraordinarului raspuns din partea consumatorilor si a profesionistilor din industrie, Electrolux a decis sa continue acest drum.

Astfel, Electrolux a declarat razboi oficial culorii alb. Preluand moda de pe podium si aducand-o in casa, Electrolux a inaugurat un concept cu totul nou: contopirea functionalului cu creatia, ca expresie a stilului in casa.

Electrolux a plecat de la trei surse de inspiratie: Tinutul Minunilor, al Apelor si al Inceputurilor, considerate la Salonul de Moda de la Paris ca tendinte pentru vara 2006, creand mai multe modele tipizate de frigidere. De asemenea, „Inspire par… Bleu”, „Inspire par.. Noir” si „Inspire par… Blanc” sunt numele sub care se reunesc mai multe produse, ce vin in intampinarea nevoilor unui consumator modern.

In ziua de azi, bucatariile, au devenit un spatiu cosmopolit in care copiii se joaca sau isi fac temele, parintii citesc ziarul de dimineata sau se uita la televizor, isi verifica e-mailul sau chiar isi intretin oaspetii. E si motivul pentru care oamenii isi doresc bucatarii personalizate, obiecte pe care sa le poata expune si care sa se integreze cat mai bine in spatiu.

”Vrem ca produsele create in aceasta colectie sa declanseze reactii”, spune Frank Bruzelius, Art Director la Electrolux. “Ne-am dori ca oamenii sa aiba aceleasi optiuni ca in cazul hainelor sau al masinilor. Daca te gandesti bine, e incredibil cum am acceptat atata vreme produse electrocasnice plictisitoare. Electrolux doreste sa rupa aceasta traditie, sa depaseasca acest nivel, pentru a putea propune clientilor produse mai vesele si mai interesante.” 

Electrocasnicele stil Waterland prezinta imagini cu lagune misterioase, unde parauri vesele sugereaza naturaletea si infinutul apei. Perle combinate cu nuante de albastru si verde marin, sugereaza nostalgia stilului Tarii Apelor.

Amintind de copilarie, electrocasnicele Wonderland au transpus privitorii intr-o lume a povestilor, combinand intr-un stil jucaus nenumarate sentimente, culori si umbre. Wonderland vrea sa fie dulce si acrisoara, placuta si intepatoare amintind de voiosimea copilariei.

Frigiderul stil Primitiveland combina energia urbana cu atractia naturii exotice, evocand spiritul tribal  sofisticat si senzual. Design-ul reda aceeasi energie, prin intermediul modelelor cu teme din lumea animala sau combinatii coloristice caracteristice aceste ere.

Toate aceste produse vor fi expuse la Galeriile Lafayette din Berlin, in perioada 14-31 iulie, in cadrul Turneului European al Electrolux – “Razboi Culorii Alb”.

Electrolux se afla in plin proces de dezvoltare a unei game complete de electrocasnice colorate pentru piata europeana, lansarea primei game din aceste produse fiind prognozata pentru anul 2007. Compania a ales abordarea transparenta, publica a asocierii cu lumea modei pentru a avea un raspuns cat mai elocvent din partea publicului, a specialistilor din lumea modei si presei.

Grupul Electrolux este un  lider global in producerea de aparate electrocasnice si aparatura pentru uz profesional. In fiecare an, clienti din peste 150 de tari cumpara mai mult de 40.000.000 produse.Compania are ca punct central de interes inovatia si design-ul inteligent al produselor, ce vin in intampinarea nevoilor reale ale consumatorilor, identificate prin realizarea unor studii extensive. Gama de produse oferite de compania Electrolux include frigidere, masini de spalat vase, masini de spalat rufe, aspiratoare si aragaze, ce se comercializeaza sub marci renumite precum: Electrolux, AEG-Electrolux, Zanussi, Eureka, Frigidaire. In anul 2005, vanzarile grupului au fost de 100 miliarde coroane suedeze, iar numarul total de angajati este de 57,000.

Bucuresti, 27.07.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *