Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Noua campanie URSUS vorbeste despre ambitia de a progresa

Din 1 noiembrie URSUS, Regele Berii în România, aduce un ton nou în comunicare în categoria de bere din România, în linie cu valorile mărcii de a se îmbunătăţi în mod permanent.  După o serie importantă de inovaţii (prima sticlă verde de bere din România, prima sticlă embosată sau primele doze cu aspect mat), URSUS îşi continuă în mod ambiţios evoluţia cu o campanie publicitară progresivă, care marchează un pas înainte în călătoria sa.  

“URSUS înseamnă ambiţie, progres, energia şi puterea de a depăşi obstacolele care stau între tine şi visul tău. Acestea sunt lucrurile pe care vrem să le reţină consumatorii atunci când se gândesc la URSUS. Pornind de aici şi construind pe moştenirea de brand (URSUS – Regele Berii în România), mergem mai departe în dorinţa noastră de a ne consolida poziţia de lider al segmentului de bere premium din România. Noul spot URSUS arată frumuseţea şi istoria ţării în care s-a născut această marcă, precum şi abilitatea românului modern de a face faţă provocărilor şi de a progresa, inspirat, sperăm, şi de exemplul URSUS. Campania vine după platforma de comunicare pe fotbal, unde la fel, încercăm să inspirăm o nouă atitudine şi ambiţie. Vom continua să explorăm şi să dezvoltăm această direcţie şi în comunicările viitoare”, explică Harry Ioncică, Senior Brand Manager URSUS.

„În mod special am gândit această campanie în afara categoriei de bere dorindu-ne să creăm pentru URSUS imaginea unui brand care spune o poveste. Un brand care e diferit, dar cu valori în care consumatorii acestuia se regăsesc. Cu toţii suntem de acord că pentru a progresa ai nevoie de ambiţie”, declară Robert Tiderle, Papaya.

Campania va rula în toate mediile de comunicare, atât în ATL, cât şi în online şi PR, cuprinzând pentru început execuţii pentru TV şi cinema (de 30 şi 60 de secunde), print şi outdoor. Campania se adresează consumatorilor moderni şi optimişti care îşi asumă activ responsabilitatea vieţii şi aspiraţiilor lor. Vizualurile pentru presă şi outdoor sunt spectaculoase ca execuţie pentru că spun fiecare câte o poveste în care eroul principal este chiar produsul. URSUS va lansa din 20 noiembrie şi un nou site, www.regeleberii.ro.

Echipa care a lucrat la realizarea spotului din campanie a fost formată din: Renaud Thiers – Group Brand Manager, Harry Ioncică – Senior Brand Manager, Olivia Neacşu – Brand Manager şi Andrei Lăscuţ – Junior Brand Manager din partea URSUS; Robert Tiderle – Creative Director, Elena Stanciu – Account Director, Petru Cuciuc – Art Director din partea Papaya Advertising. Regizorul spotului este Yariv Gaber, iar DOP –  Avi Karpik. Echipa de producţie a fost formată din Gabi Antal, Adrian Dumitrescu – Director de producţie, Adriana Ionică – Flame Artist, Sergiu Negulici – 3D Artist, Theo Penciu – montaj din partea Abis Studio.

Odată cu lansarea campaniei tematice, URSUS prezintă şi noile ambalaje pentru întreaga gamă.

Noua doză este de culoare auriu mat, logo-ul URSUS fiind mult mai vizibil, iar emblema „recunoaştere internaţională” pune în valoare caracterul modern şi premium al URSUS. Folia din vârful sticlei are acum marginile rotunjite, iar logo-ului i s-au adăugat detalii pentru a îmbunătăţi  aspectul premium.

Bucuresti, 12.11.2009

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *