Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noua campanie tematica URSUS sau o intoarcere la origini

Ursus Breweries

URSUS, Regele Berii în România, a lansat chiar de 1 decembrie cea mai importantă şi mai spectaculoasă campanie tematică a brandului. Campania contine un nou spot, prima reclamă 3D de pe Facebook a unui produs românesc şi o aplicaţie unică pe Facebook. Trei superlative aduse de URSUS, pentru că niciodată nu e mai potrivit să ne mândrim că suntem români decât de ziua noastră.

„Pentru această campanie am plecat de la ADN-ul URSUS, o marcă mândră de originea ei românească şi care priveşte permanent în viitor. Totodată, parte din ADN-ul nostru este şi misiunea noastră, aceea de a promova valorile româneşti de azi şi de mâine, care ne definesc şi ne desăvârşesc. Această misiune se regăseşte în toate campaniile noastre importante. Fie că este vorba de sponsorizarea TIFF, în care susţinem Cinematograful românesc, sau de URSUS Evolution, campania ce susţine noul val de muzicieni români, ori de noua campanie tematică, care îşi doreşte să promoveze motivele de mândrie naţională, toate acestea au pornit din dorinţa noastră de a construi ceea ce putem denumi „România Progresivă”. Ne bucurăm că în acest moment, tot mai multe mărci româneşti au ales să adere la un astfel de discurs” declară Mihai Bonca, Senior Brand Manager URSUS.

Răzvan Căpănescu, Creative Director Publicis, explică sursele de inspiraţie din spatele campaniei: ”URSUS este o marcă în care mândria de a fi român a vorbit puternic dintotdeauna, astfel încât ideea unei campanii în care vorbim despre România este pur şi simplu firească. Însă nu puteam să o facem oricum – românii răspund negativ la patriotisme sforăitoare şi goale – şi pe bună dreptate. Am găsit o asemănare puternică, poate deloc întâmplătoare între destinul românesc şi URSUS. Ambele înseamnă o experienţă intensă. Viaţa românului oscilează aproape în fiecare zi între prăpăstii adânci şi vârfuri foarte înalte. Românii pot fi oricum, numai plictisitori nu. Trăiesc totul foarte intens, poate forţaţi de împrejurări, poate pentru că au acest lucru încriptat genetic. Drept urmare, fiindcă cel mai des viaţa românului stă sub semnul paradoxului, cel mai recent spot URSUS prezintă o serie de paradoxuri româneşti – dintr-o mulţime de puncte de vedere: istoric, cultural, ştiinţific, economic şi social”.

Noua campanie tematică a venit şi cu două surprize pentru cei peste 129,000 de fani URSUS de pe Facebook: prima reclamă 3D a unui brand românesc şi o aplicaţie specială, dedicată zilei de 1 decembrie. Timp de o zi întreagă, peste 8,000 de prieteni ai mărcii URSUS au putut ciocni o bere virtuală in „Piata Ursus”. (https://www.facebook.com/UrsusRomania)

URSUS îşi doreşte să ofere cea mai bună bere premium din România.

URSUS Premium oferă o experienţă intensă, datorită unei formule unice, cu 100% malţ şi 2 tipuri de hamei. URSUS Black are la rândul lui o formulă aparte, cu 3 tipuri de malţ: unul pentru gust, unul pentru culoare şi unul pentru aromă. URSUS Fără Alcool oferă un gust de bere adevărată, mulţumită unei reţete unice, patentată european.

Atenţia pentru o experienţă autentică a adus berii recunoaştere internaţională. URSUS Premium are 24 de medalii obţinute la competiţiile internaţionale, pe 3 continente. Este câştigătoarea medaliei de aur la World Beer Cup, în 2008 – cea mai mare competiţie pe plan mondial din industria berii. URSUS Black a fost medaliată de 3 ori la European Beer Star în Germania, unde a obţinut medalia de argint în 2004.

Despre URSUS Breweries

Ursus Breweries, subsidiară a SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Compania are sediul central în Bucureşti şi deţine 3 fabrici de bere în Timişoara, Buzău şi Braşov si o minifacilitate de productie in Cluj, Fabrica De Bere URSUS, având peste 1.300 de angajaţi. Mărcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timişoreana, Ciucaş, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Redd’s, Stejar, Pilsner Urquell şi Miller.

SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participaţii în societăţi producătoare de bere sau acorduri de distribuţie pe 6 continente. Mărcile Grupului includ beri premium internaţionale, cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro şi Pilsner Urquell, precum şi o gamă excepţională de mărci locale cu poziţii de lider, precum Aguila, Castle, Miller Lite, Snow şi Tyskie. În afara SUA, SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care îmbuteliază produse Coca-Cola.

Bucuresti, 06.12.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.