Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Nou succes al serialului coreean de la TVR 1: Concubina regelui bate Observatorul si Acces direct

Episoadele 47 şi 48 ale serialului coreean au plasat TVR 1 pe locul 2 în topul audienţelor la nivel urban şi naţional

Cele două episoade (47 şi 48) ale serialului coreean Legendele palatului: Concubina regelui, difuzate luni, 18 aprilie, între orele 18.27 şi 19.38, au plasat postul TVR 1 pe locul 2 în topul audienţelor la nivel urban şi naţional, înaintea Antenei 1 şi după ProTv. Cu o audienţă medie de 3,6% şi o cotă de piaţă medie de 13,9% (722.000 de telespectatori) la nivel naţional, respectiv cu o medie de 3,9% rating şi 13,4% cotă de piaţă medie la nivel urban, TVR 1 a întrecut pe intervalul menţionat Antena 1 (672.000 de telespectatori, ceea ce corespunde unui rating mediu de 3,3% şi unei cote de piaţă de 13% la nivel naţional şi 404.000 de telespectatori la nivel urban, adică 3,5% rating mediu şi 12% cotă de piaţă medie) care difuza, emisiunea Acces direct, iar apoi Observatorul.

Faţă de săptămâna trecută, când serialul coreean se impunea în faţa principalei emisiuni informative a postului Antena 1 la nivel urban, în această săptămână, Legendele palatului: Concubina regelui mai adaugă un succes: bate Observatorul şi la nivel naţional.

Pe intervalul de difuzare a episodului 48 al serialului (19.05 – 19.38), TVR 1 a fost urmărit de o medie de 760.000 de telespectatori la nivel naţional (3,8% rating mediu şi 13,4% cotă de piaţă medie), în timp ce Observatorul Antenei 1 aduna în faţa micilor ecrane 713.000 de telespectatori (3,5% rating mediu şi 12,6% cotă de piaţă medie). Şi la nivel urban, Legendele palatului: Concubina regelui a întrecut clar Observatorul: 469.000 de telespectatori (rating mediu au preferat, în medie, serialul coreean de la TVR 1, faţă de 415.000 de telespectatori (3,6% rating mediu şi 11,5%) care urmăreau Observatorul Antenei 1.

Minutul cel mai urmărit al serialului Legendele palatului: Concubina regelui s-a înregsitrat la ora 18.57, când 507.000 de telespectatori din mediul urban aveau televizoarele deschise pe TVR 1 (rating 4,4%, share 15,7%), principalul post al televiziunii publice devansând toate celelalte televiziuni la capitolul audienţă. Antena 1 înregistra la acel moment 404.000 de telespectatori (3,5% rating şi 12,5% share), iar ProTv era urmărit de 504.000 de telespectatori (4,4% rating şi 15,6% share).

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Bucuresti, 19.04.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *