Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Norofert Group anunță intenția de listare pe piața AeRO în trimestrul 2 din 2019, devenind astfel prima companie agro-tech listată la Bursa de Valori București

Norofert logo

Norofert Group, cel mai important producător de inputuri ecologice din România, anunță intenția de listare pe piața AeRO a Bursei de Valori București în trimestrul 2 din 2019.

Compania, activă încă din anul 2000, este principalul producător de îngrășăminte organice din România, cu o cotă de aproximativ 30% din piața locală de inputuri pentru agricultură ecologică, are în prezent 21 de angajați în cele trei companii din grup – Norofert Eco, Norofert Organics și Norofert Fitofarma. Oferta pentru plasamentul privat, care va preceda listarea, va include noi acțiuni comune emise de companie. SSIF Goldring și Tradeville sunt brokerii care sprijină Norofert în atragerea de capital și listarea pe AeRO. Cornerstone Communications asistă compania în relațiile cu investitorii, iar firma de avocatură Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen (NNDKP) se ocupă de audit juridic și fiscal și de pregătirea structurii grupului în vederea listării.

Norofert este un jucător experimentat pe piața agriculturii ecologice. Compania a dezvoltat o tehnologie proprie, numită Bio Chain, care utilizează numai materii prime de origine vegetală și animală, componente bacteriene și microorganisme ca ingrediente în produsele sale. În afară de îngrășămintele bio, compania produce și fitosanitare organice, cum ar fi insecticide și fungicide, fertilizatoare foliare si tratament de sămânță. În august 2018, Norofert a lansat o premieră pe piața europeana când a introdus toate produsele sale sub formă de tablete efervescente. Prin înlocuirea produselor clasice lichide sau pulbere utilizate de obicei în agricultură cu tableta efervescentă, Norofert a înlăturat complet riscul de fermentare la temperaturi ridicate, a extins durata de depozitare a produsului la 5 ani, precum și a redus semnificativ spațiul de stocare și transport, revoluționând astfel piața de agricultură ecologică. La sfârșitul anului 2018, compania a demarat operațiunile de extindere în afara României, semnând primele contracte cu distribuitori din Republica Moldova și Grecia intenționând să se extindă în continuare în Bulgaria și Croația în cursul acestui an.

Norofert logo

În 2018, Norofert Group a înregistrat venituri estimate de 10 milioane de lei, în creștere cu 92% față de 2017, și un profit net de 4,5 milioane de lei. Creșterile semnificative ale veniturilor, precum și a profitului net, au fost determinate de dezvoltarea de noi produse bazate pe tehnologia Bio Chain, precum și de introducerea tabletei efervescente. Grupul este condus de Vlad Popescu, CEO, fondator și acționar majoritar.

“La nivel global, între 2016 și 2021, piața produselor alimentare ecologice se așteaptă să ajungă la o rată anuală compusă de creștere de peste 14% ca urmare a îmbunătățirii venitului și a gradului de conștientizare a consumatorilor cu privire la beneficiile pentru sănătate ale consumului de alimente cultivate ecologic. Agricultura ecologică nu este doar o tendință de consum ci reprezintă o schimbare globală iar noi suntem mândri să fim precursorii acestei mișcări în România. Prin listarea Norofert pe Bursa de Valori București, oferim investitorilor români expunere la un sector complet nou, cel al agriculturii și al agro-tehnologiei, care, suntem convinși că va genera venituri atractive în anii următori”, a declarat Vlad Popescu, CEO Norofert Group.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.