Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Nokia World 2007: Nokia isi prezinta viziunea asupra evolutiei Internetului

şi îşi reconfirmă interesul crescut faţă de mediu

În cadrul conferinţei de presă de astăzi, prilejuită de evenimentul anual Nokia World, Nokia şi-a expus viziunea asupra industriei mobile, preconizând transformări rapide datorate convergenţei dintre tehnologiile mobile şi Internet, precum şi necesitatea ca industria de profil să contribuie din ce în ce mai mult la diminuarea efectelor negative asupra mediului. În cadrul discursului său, Preşedintele şi CEO al Nokia, Olli-Pekka Kallasvuo a subliniat importanţa angajamentului asumat de Nokia faţă de ambele domenii de interes. În faţa unui public alcătuit din aproximativ 2700 de participanţi reuniţi la Amsterdam pentru a face cunoştinţă în mod direct cu viziunea Nokia asupra viitorului industriei mobile, Olli-Pekka Kallasvuo a declarat: „Asistăm la începutul unei noi ere a comunicaţiilor mobile, rezultată în urma convergenţei dintre Internet şi tehnologiile mobile, iar Nokia este cea care stabileşte ritmul acestor transformări. Poziţia de lider al unei industrii atât de puternice aduce cu sine o responsabilitate sporită. Ne-am asumat misiunea de stabili un model pentru industrie, prin sensibilizarea opiniei publice privind aspectele ecologice, precum şi prin optimizarea performanţelor domeniului creând produse şi servicii care să permită utilizatorilor să ia decizii cu un impact pozitiv, de durată, asupra mediului – decizii favorabile atât din punct de vedere al responsabilităţii, cât şi din punct de vedere financiar.”

Nokia lansează programul “Comes With Music” (Însoţit de muzică)
În cadrul evenimentului de la Amsterdam, compania a lansat programul Nokia Comes With Music, un serviciu revoluţionar care oferă utilizatorilor, la achiziţionarea anumitor dispozitive Nokia, acces nelimitat timp de un an la milioane de melodii ale unor artişti celebri – din trecut, prezent sau viitor. După un an, utilizatorii pot păstra muzica descărcată, fără să le fie teamă că aceasta va dispărea odată cu terminarea abonamentului.

„Ne-am propus să le oferim utilizatorilor experienţa muzicală pe care şi-o doresc – posibilitatea de a descărca nelimitat muzică pe dispozitivul mobil sau pe PC", a declarat Anssi Vanjoki, Executive Vice President and General Manager, Multimedia, Nokia. „Chiar dacă aţi asculta muzică 24 de ore pe zi, şapte zile din şapte, tot nu aţi putea descoperi decât o parte infimă din creaţile muzicale pe care le punem la dispoziţia utilizatorilor. Serviciul „Comes with Music” întruchipează visul nostru de a oferi utilizatorilor muzica pe care şi-o doresc, oricând şi-o doresc, recompensând în acelaşi timp artiştii, conform drepturilor pe care le deţin."

Programul va fi lansat împreună cu Universal Music Group International, Nokia purtând tratative şi cu alte case de discuri importante pe plan internaţional.

La eveniment, a participat şi Lucian Grange, Preşedinte şi CEO al Universal Music Group International. „Colaborarea cu Nokia la programul Comes With Music este extraordinară. Astfel, avem posibilitatea de a oferi utilizatorilor un nou mod, revoluţionar, de a descoperi şi de a asculta artişti noi, având în acelaşi timp acces la bogăţia fantastică de titluri de care dispune catalogul casei de discuri Universal. Programul oferă, de asemenea, artiştilor o deschidere către publicuri noi, într-un mod uşor şi accesibil ca preţ."

Imagini pentru presă sunt disponibile la //www.nokia.com/A4632379.

Ovi – o uşă către lumea întreagă
Nokia a oferit, de asemenea, detalii suplimentare despre viitoarele capabilităţi ale portalului de servicii prin Internet, Ovi. Ovi – „uşă” în finlandeză – oferă utilizatorilor acces uşor la conţinut şi reţele sociale existente acţionând ca o adevărată interfaţă cu lumea.

„Ovi îmbină mediul mobil, cel virtual şi cel al PC-ului într-o experienţă uşor de utilizat, cu elemente comune pentru interfaţa cu utilizatorul, oferind coerenţă şi simplitate”, a declarat Vanjoki. „La început, Ovi a pus la dispoziţie servicii individuale de navigare, muzică şi jocuri, urmând ca ulterior să ofere experienţe integrate. Întreg mediul Ovi, precum şi alte noi servicii vor fi lansate pe toată durata anului 2008.”

Imagini pentru presă sunt disponibile la //www.nokia.com/A4632380?category=ovi.

Măsuri ecologice cu impact de durată
Nokia a adus de asemenea în prim plan vechea sa preocupare faţă de mediu, precum şi promisiunea de a iniţia noi proiecte în industria mobilă vizând eficienţa energetică, materialele de producţie, preluările, reciclarea şi ambalarea. Acest context a prilejuit lansarea dispozitivul Nokia 3110 Evolve, un dispozitiv mobil cu carcasă realizată în proporţie de 50% din materiale reciclabile. Dispozitivul este comercializat într-un pachet de vânzare de dimensiuni mici, realizat din materiale reciclate în proporţie de 60%, iar încărcătorul său este în prezent cel mai eficient din punct de vedere al consumului energetic (dintre produsele Nokia), utilizând cu 94% mai puţină energie decât este prevăzut de standardele Energy Star*.

Dispozitivul Nokia 3110 Evolve este cea mai recentă iniţiativă ecologică a companiei, dintr-o serie de asemenea proiecte – de exemplu, Nokia a fost primul producător care a dotat dispozitivele sale cu alerte de încărcare, pentru a-i determina pe utilizatori să scoată din priză încărcătoarele la terminarea ciclului de încărcare. Energia care ar putea fi economisită astfel de către toţi utilizatorii de dispozitive Nokia este echivalentă cu energia necesară alimentării unui număr de 100.000 de gospodării europene de dimensiuni medii. În februarie 2006 Nokia a introdus, de asemenea, un nou pachet de vânzare compact, care reduce cu 54% cantitatea de materiale folosite, o iniţiativă care va duce până la sfârşitul anului la eliminarea a 5000 de transporturi pentru distribuţia de produse, ceea ce implică un consum de combustibil diminuat, emisii de carbon reduse şi economisirea a 100 de milioane EUR.

*Cerinţele programului Energy Star reprezintă liniile directoare stricte impuse de către Environmental Protection Agency şi Department of Energy SUA.

Amsterdam, Olanda, 4.12.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.