Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noile reguli ale comunicarii au lasat urme… de ruj la “Marketing in Direct”

Unul dintre cei mai admiraţi speakeri ai celei de-a doua ediţii a Conferinţei Internaţionale „Marketing în Direct” a fost britanicul Patrick Collister. Acesta şi-a susţinut întreaga prezentare despre noile reguli ale comunicării cu… o urmă de ruj pe obraz.

Imediat ce Patrick Collister a urcat pe scena „Marketing în Direct” şi a salutat audienţa ca un super star: „Hellooooo, Rooomania! ”, şi-a dat seama că şi-a uitat prezentarea… nu se ştie unde. Salvarea a venit însă repede sub forma unei domnişoare frumoase, care i-a înmânat strategului creativ clipboard-ul. Şi l-a sărutat apăsat pe obraz, lăsându-i urma primul ruj din lume 3 în 1 de la Oriflame!

Evident, tot acest moment a fost unul regizat – un product placement creativ realizat de organizatori pentru unul dintre partenerii Conferinţei. Momentul, urmat de o prezentare succintă a produsului, a stârnit pe rând nelămurire şi zâmbete, graţie lui Patrick Collister care şi-a jucat foarte bine rolul, dând dovadă de carismă, prezenţă de spirit şi talent actoricesc. Acesta şi-a continuat întreaga prezentare cu „buzele” Oriflame pe obraz.

Pe lângă acest moment de sponsor, Oriflame i-a întâmpinat pe cei 250 de participanţi ai „Marketing în Direct” cu rujul 3 în 1 şi câteva oglinjoare. Astfel, doamnele au putut vedea şi testa toate variantele coloristice ale rujului. Iar la plecare, toţi participanţii au descoperit în cutia-cadou primită, un produs Oriflame!

În cadrul unui eveniment despre comunicare directă şi creativă, partenerii nu pot fi promovaţi decât… direct şi creativ. Cu sprijinul speakerilor, care s-au arătat foarte deschişi pentru micile reprezentaţii scenice, momentele sponsorilor au avut impact, prin nonconformismul lor. Pe lângă Oriflame, şi ceilalţi parteneri ai evenimentului – Agrafa, Cărtureşti, Cramele Recaş, Dial Telecom, Grand Hotel Continental, Jacobs Kronung Intense, Jana, Kanara, Dial Telecom, Kanara Print, Media Direct, Media Image, Oriflame, Prigat, RPG Security, Sin Media Sound, Snack Attack, The Money Channel TV, Toblerone, Valoris Center – au avut parte de o reprezentare menită să obţină reacţii rapide şi răspunsuri directe.

Bucuresti, 23.09.2010

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.