Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noile ambalaje Napolact onorează eforturile românilor din linia întâi

Noile ambalaje Napolact

Noua campanie “Cinste Vouă!” mulțumeşte eroilor acestei perioade: medicii, livratorii, oamenii din fabrici, lucrătorii din magazine, dar şi familiile acestora

Începând din luna august şi până în octombrie inclusiv, Napolact va avea pe piaţă noi ambalaje pentru lapte (atât ecologic, cât și convențional, atât la cutie, cât și la pet), ambalaje ce fac parte din noua campanie a brandului, „Cinste Vouă!” Aceasta celebrează eroii perioadei de pandemie, cei care s-au aflat în linia întâi în combaterea ei: medicii, livratorii, oamenii din fabrici şi lucrătorii din magazine.

În consecinţă, noile ambalaje vor avea meserii şi roluri sociale schiţate pe ele – medici, casieri, livratori, oamenii legii, lucrători în fabrici – pe ambalajele laptelui convenţional. Mai mult, campania onorează şi eroii care au avut mai puţină vizibilitate în aceste vremuri, dar care o merită din plin – mame, taţi şi bunici vor figura pe ambalajele laptelui ecologic.

„Campania «Cinste Vouă!» este una în perfectă concordanţă cu misiunea noastră: vrem să contribuim la o Românie așa cum se cuvine, nu doar din perspectiva nutriției, dar și din cea a comunității. Ca atare, e firesc să onorăm eroii care au dus greul în această perioadă şi să ne arătăm recunoştinţa faţă de ei. De asemenea, ne-am dorit să arătăm gratitudinea noastră și faţă de mame, taţi şi bunici, ale căror eforturi merită şi mai multă vizibilitate, şi mai multă apreciere. Totodată, le mulţumim furnizorilor noştri de etichete şi ambalaje. Ei au fost entuziasmaţi de acest demers şi ne-au susţinut în fiecare etapă a lui”, a declarat Răzvan Orbulescu, Director Marketing FrieslandCampina România.

Noile ambalaje Napolact

În plus, pentru că Napolact se află alături de consumatorii săi, pe care îi ajută în continuare să aibă o nutriție așa cum se cuvine, cu lactate din inima Ardealului, pentru pet-urile de lapte gramajul a fost mărit la 1.8l, păstrând același preț.

“Pentru că în perioada aceasta nutriţia e mai importantă ca niciodată și este esenţială pentru menţinerea sănătăţii, continuăm să acordăm sprijin Băncii pentru Alimente din Cluj prin donații de produse Napolact, dar și prin facilitarea donațiilor pe care le pot face consumatorii prin intermediul e-shop.napolact.ro. Până acum, am donat cu ajutorul clienţilor noştri peste o mie de kilograme de produse”, precizează Ravzan Orbulescu.

De la începutul pandemiei FrieslandCampina România a donat peste șapte tone de produse Napolact către asociații din Cluj și Mureș, printre care Spitalul de Boli Infecțioase Cluj și Centrul pentru Vârstnici din Târgu Mureș. În București, Napolact a livrat produse lactate către spitalele care reprezintă linia întâi în combaterea COVID 19: Spitalul Victor Babeș, Spitatul Balș, Spitalul Cantacuzino, Spitalul Bagdasar şi Spitalul Colțea.

În plus, pentru că Napolact se află alături de consumatorii săi, pe care îi ajută în continuare să aibă o nutriție așa cum se cuvine, cu lactate din inima Ardealului, pentru pet-urile de lapte conventional gramajul a fost mărit la 1.7l, iar cel ecologic, la 1.6l, păstrând același preț.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.