Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noi surprize la ADVERTISING SHOW 2007

In perioada 19 – 22 septembrie 2007, Pavilionul Central din cadrul Complexului Expozitional ROMEXPO va gazdui, si in acest an, cel mai dinamic targ de productie publicitara din Romania, ADVERTISING SHOW. Aflat la cea de-a V-a editie, targul va reuni cei mai importanti „jucatori” de pe piata productiei publicitare, oferind participantilor noi oportunitati de dezvoltare a afacerilor.

In urma succesului inregistrat la ultima editie, un numar de peste 150 de firme din cinci tari (Cehia, Germania, Grecia, Polonia, Turcia) au confirmat deja participarea in cadrul targului ADVERTISING SHOW 2007, prefigurand inca de pe acum un nou show de succes.

Pentru a veni in sprijinul expozantilor, dar si al vizitatorilor specialisti, organizatorii au realizat pentru editia din acest an o sectorizare a pavilionului, avand ca punct de reper cele mai reprezentative domenii care alcatuiesc tematica acestui targ. Astfel:
·    producatorii/distribuitorii/importatorii de: echipamente, software si hardware, materiale si accesorii, firme din domeniile: neon/lumina, semnalistica indoor si outdoor – tehnologii si consultanta, imprimare digitala in format mare oudoor, imprimare digitala pentru aplicatii indoor, echipamente fotografice, vor fi amplasate la parterul pavilionului (nivel 0.00);
·    firmele de imprimare serigrafica, imprimare tampografica, gravura si servicii, casele de productie audio-video, agentiile de publicitate, fotografie publicitara, papetarie/birotica, precum si producatorii/importatorii/distribuitorii de obiecte promotionale, publicatiile de specialitate vor ocupa etajele 2 si 3 ale pavilionului central (nivelele 4.50 si 7.70);
·    firmele producatoare/importatoare de obiecte gonflabile vor fi amplasate pe teren exterior.
ADVERTISING SHOW vizeaza in principal directorii de marketing, directorii de productie din agentiile de publicitate, dar si specialistii care activeaza in domeniul productiei publicitare, acestia avand ocazia sa intalneasca cele mai performante tehnologii si tendinte la nivel mondial, alaturi de inovatiile firmelor autohtone.

Cele mai inspirate cadouri!
Pentru ADVERTISING SHOW 2007, organizatorii lanseaza o noua provocare furnizorilor de obiecte promotionale din Romania – cea de-a doua editie a Concursului de Obiecte Promotionale GIFTS’ SHOW. Competitia va fi diferita fata de editia precedenta prin faptul ca participantii vor respecta o tema specifica. Astfel, concurentii vor trebui sa inscrie in concurs obiecte care sa reflecte cel mai bine subiectul “cadouri pentru politicieni”. O alta noutate a acestei editii GIFTS’ SHOW o reprezinta faptul ca fiecare participant va putea sa inscrie in concurs un numar maxim de trei obiecte. La final juriul va premia patru obiecte.

IMPORTANT!!!
Firmele interesate sa participe la concurs se pot inscrie pe baza unei taxe ce va fi stabilita de catre organizatori.

Conferinte, seminarii, prezentari de firma sau lansari de produs, le puteti sustine GRATUIT numai la ADVERTISING SHOW!

Pentru firmele care s-au inscris la targul ADVERTISING SHOW, organizatorii pun la dispozitie GRATUIT, Sala de Marmura din cadrul Pavilionului Central al Complexului Expozitional ROMEXPO, pentru sustinerea de conferinte, seminarii, prezentari de firma sau lansari de produs. Astfel, pe parcursul intregii perioade de desfasurare a targului, 19 – 22 septembrie, intre orele 10:00 – 18:00, firmele interesate isi pot rezerva o ora de prezentare in cadrul acestui program.
Pentru a veni in sprijinul Dvs, organizatorii vor asigura si dotarea tehnica de baza a salii de conferinte, si anume: masa de prezidiu, 100 de locuri in sala si sonorizarea (boxe si microfoane).

La inscrierea in cadrul acestui program, va rugam sa mentionati tema prezentarii, precum si persoanele care o vor sustine. Solicitam aceste informatii in vederea unei promovari cat mai complete a acestor evenimente, atat prin intermediul newsletterelor ADVERTISING SHOW, cat si prin intermediul articolelor ce urmeaza sa fie publicate in presa de specialitate. Termenul limita de inscriere este 15 august 2007.

Pentru detalii va invitam sa ne contactati la urmatoarele coordonate: Alina Ionita – Director Proiect, tel/fax: 021-202 57 54/55, mobil: 0726 36 78 15, e-mail: alinaionita@euroexpo.ro.

www.advertsingshow.ro

Bucuresti – un oras al publicitatii si tiparului!
In acest an, targul ADVERTISING SHOW se va desfasura concomitent cu Targul de Tipar si Ambalaje PRINT SHOW BUCURESTI si cu Targul de Echipamente si Tehnologii Flexografice FLEXO SHOW. Acestea vor avea loc in Pavilioanele 16, 17, 17 bis si 18 din cadrul Complexului Expozitional ROMEXPO (www.printshow.org.ro), respectiv Pavilioanele 20 si 21 (www.flexoshow.org)

Bucuresti, 26.06.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.