Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noi branduri disponibile în București Mall

București Mall

Procesul de optimizare a chiriașilor pe care l-a parcurs primul centru comercial modern din România a dat rezultate. În urma lui, în București Mall există cel mai mare magazin MANGO din Europa de Est, un magazin Douglas de tip flagship, primul Meli Melo department store din România și un restaurant italian care poate fi găsit doar aici.

 București Mall

După relansarea din 2016, primul centru comercial modern din România a demarat un complex proces de optimizare a chiriașilor pentru a îmbunătăți selecția de branduri în funcție de nevoile și gusturile clienților București Mall. Astăzi, mall-ul oferă o gamă de servicii de 360 de grade astfel: fashion (35%), entertainment (17%), food &beverages (9%) și servicii, inclusiv car-sharing (6%). Rata de ocupare este de 99%. Suprafața închiriabilă a centrului comercial este 40.000 de metri pătrați.

Printre noutățile din București Mall se numără cel mai mare magazin MANGO din Europa de Est (1200 de metri pătrați) și singurul 3 în 1 – are colecții pentru femei, bărbați și copii, de la nou-născuți până la 14 ani. Meli Melo Deco a deschis în București Mall primul department store din România pe o suprafață de peste 350 de metri pătrați. Mai mult, noul magazin Douglas din centrul comercial este cel mai mare din România (peste 400 de metri pătrați) și unul de tip flagship, care oferă peste 10.000 de produse, inclusiv premiere pe piața din România în termeni de machiaj și parfum. Cel mai recent chiriaș este World Class, care a inaugurat un club dotat cu cel mai modern echipament din România pe o suprafață de 1400 de metri pătrați, club care a necesitat o investiție de un milion de euro.

Mai mult, noii chiriași dau randament în noua locație. De exemplu, Tezyo, un nou concept de magazin multibrand, urban și fresh, vinde 1300 de articole pe lună, iar valoarea medie lunară a coșului de cumpărături a crescut cu 12% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut (aprilie și mai). De la deschiderea magazinului în primul centru comercial modern din România, brandul suedez Amazing Jewelry a devenit favoritul clientelor București Mall cu vârste de la 18 la 45 de ani, iar vânzările au crescut. Aperto, restaurantul italian exclusiv din centrul comercial, a avut peste 100.000 de clienți în mai puțin de un an.

Noi premii internaționale și prestigioase

Dincolo de noii chiriași, București Mall a obținut recent un plus de recunoaștere internațională. A pus România pe harta premiilor Hermes când a devenit primul centru comercial local care a fost distins cu aceste trofee. Proiectul Atlantida pierdută a obținut două distincții de aur și trei de platină la prestigioasa competiție Hermes. Acum, primul centru comercial modern din România a adăugat la palmaresul său încă două trofee Hermes de platină pentru decorațiunile de iarnă.

Acelea din 2017, care au fost premiate în urma competiției Hermes, aveau două componente: una de entertainment și cealaltă de CSR. Prima s-a concentrat asupra uneia dintre cele mai ambițioase povești de Hans Christian Andersen: Crăiasa zăpezii. Ea a fost recreată în trei ipostaze diferite, iar statuile au fost suspendate. Cât despre componenta de CSR, aceasta a implicat reciclare: Aproape 90% dintre materialele folosite în anii anteriori pentru decorațiuni au fost utilizate pentru a crea cele trei statui ale Crăiesii zăpezii.

Competiția Hermes este una dintre cele mai mari de profil din lume. Printre câștigători se numără de la profesioniști ai comunicării freelanceri până la conglomerate media și companii din Fortune 500. Premiile Hermes se acordă în urma unei competiții internaționale dedicate profesioniștilor din industriile creative și recompensează eforturile lor în ceea ce privește conceptul, redactarea și designul materialelor și programelor tradiționale de marketing, dar și ale tehnologiilor emergente.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.