free download 78 travel guides written by experts

#no1justlikeyou – fondatorii bancii va invita in culisele vietii Saxo Bank

Saxo BankSaptamana aceasta, Saxo Bank da publicitatii o campanie in care dezvaluie viata de zi cu zi in sediul bancii de tranzactionare si investitii online din Copenhaga.

Într-o noua campanie globala intitulata “Number one. Just like you” (“Numarul unu. Exact ca tine”), fondatorii si co-presedintii Saxo Bank, Kim Fournais si Lars Seier Christensen, invita publicul, printr-o serie de filme care infatiseaza scene difuzate in premiera, sa fie martori ai proceselor zilnice de lucru din interiorul bancii. Avand acces nelimitat in interiorul bancii, cunoscutul regizor Kasper Torsting i-a “urmarit” pas cu pas pe pe cei doi fondatori Saxo Bank in ultimele 4 luni, pentru a vedea ce se intampla in inima bancii.

La peste 5 ani dupa criza financiara globala, sefii industriei bancare au ramas foarte nepopulari. Asa stand lucrurile, Saxo Bank s-a gandit ca ar fi bine sa-i “foloseasca” pe cei doi presedinti pentru a surprinde, onest si original, viata de zi cu zi a doua persoane care intruchipeaza spiritul Saxo Bank.

Campania care incepe saptamana acesta prezinta viata asa cum e ea, neregizata, in interiorul bancii, incluzandu-i pe cei doi fondatori si rolul lor crucial in dezvoltarea produselor si in relatia cu clientii. Este prezentata, de asemenea, echipa din spatele multi-premiatei platforme de tranzactionare si al produselor Saxo Bank, odata cu interactiunea zilnica dintre co-presedinti si clienti.

Henrik Lykkesteen, Head of Global Marketing la Saxo Bank, a declarat: “Fiind o banca de investitii si tranzactionare online, transparenta e principiul pe care se bazeaza tot ceea ce facem. Am vrut ca filmarea sa fie reflectarea autentica a vietii in interiorul Saxo Bank si a felului in care interactionam cu clientii si cream produse noi. Povestile si evenimentele prezentate in aceasta campanie sunt autentice. Credem ca este modul cel mai bun de a cladi relatii cu clientii nostri bazate pe incredere si a spune povestea Saxo Bank unei audiente cat mai largi.”

“Este pentru prima data cand intentionam sa realizam o campanie integrata, folosind simultan toate canalele si platformele. Campania e putin diferita de comunicarea financiara traditionala. Am vrut sa ne distantam de marketingul financiar obosit si generalist care este, probabil, sinonim industriei, bazat numai pe cifre nesfarsite, fapte si specificatii de produs. Am vrut, in schimb, sa fim foarte transparenti in legatura cu ceea ce facem si sa transformam cifrele in povesti de viata, ceea ce credem ca e o premiera in industrie”, a mai spus Henrik.

Kasper Torsting este un producator de documentare talentat, cunoscut in special pentru filmul sa premiat Armadillo – povestea tinerilor soldati din Afghanistan, macinati de cinism si goana dupa adrenalina.

Link catre filme:

Bucuresti, 06.02.2014

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *