Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

NIVEA sarbatoreste 100 de ani de ingrijire a pielii

În luna mai, NIVEA sărbătoreşte 100 de ani de îngrijire a pielii. În anul 1911, apariţia primei creme cu o formulă stabilă, pe bază de apă şi ulei, a revoluţionat ritualul clasic de îngrijire. Ea a primit numele NIVEA Creme şi a fost doar prima dintr-o lungă serie de inovaţii prin care Beiersdorf a definit era modernă a îngrijirii pielii.

Aniversarea NIVEA este sărbătoarea unui secol în care îngrijirea pielii a evoluat de la formula clasică, la o gamă amplă şi performantă de produse care acoperă toate nevoile de îngrijire.

În prezent, cu o gamă de aproximativ 500 de produse şi mai mult de jumătate de miliard de consumatori în toată lumea, NIVEA este cel mai cunoscut brand de îngrijire a pielii din lume. În România, NIVEA se situează pe primul loc în 6 dintre cele mai importante segmente: îngrijrea feţei, îngrijirea corpului, deodorante, geluri de duş, after shave şi îngrijirea feţei pentru bărbaţi*. Consumatorii asociază NIVEA cu o piele sănătoasă, bine îngrijită şi cu sentimentul de încredere şi siguranţă.

Îngrijirea pielii începe cu NIVEA Creme

Arată bine şi te face să te simţi bine în pielea ta. Este versatilă şi are multiple beneficii. Are parfumul copilăriei, al încrederii şi delicateţei. Oricât de grăbită ar fi lumea de azi, celebra cutiuţă albastră continuă să facă parte din viaţa noastră de zi cu zi.

Trei minţi inspirate, cu spirit antreprenorial şi multă pasiune, au creat ceea ce avea să fie prima cremă stabilă din lume: NIVEA Creme. În anul 1890, Dr. Oscar Troplowitz a achiziţionat compania Beiersdorf din Hamburg. Consilierul său, celebrul dermatolog Prof. Dr. Paul Gerson Unna, avea o înclinaţie către inovaţii. El i-a prezentat lui Troplowitz un nou tip de emulsificator, numit Eucerit (lit. “ceară frumoasă”), inventat de chimistul Isaac Lifschutz. Prin folosirea acestuia, a fost posibilă dezvoltarea primei creme stabile, bazate pe ulei şi apă, care a putut fi produsă la nivel industrial: NIVEA Creme. La început, în 1911, crema a fost vândută într-o cutie galbenă, elegantă, inspirată din curentul “Art Nouveau”. Cutiuţa albastră inscripţionată cu litere albe a fost inaugurată în anul 1925. Chiar şi în acele vremuri, cuvântul NIVEA era sinonim cu îngrijirea pielii şi noua cremă a devenit, în scurt timp, un obiect de cult.

Succesul NIVEA – inovaţie, îngrijire, continuitate

Apropierea de consumatori şi imensa forţă inovatoare, dată de cercetarea riguroasă, sunt secretele succesului NIVEA. Aceste calităţi, alături de strategiile de marketing puternice, au reuşit să menţină produsul în atenţia unui public în continuă schimbare şi diversificare.

Celebrei cutiuţe albastre i-au urmat alte inovaţii fără de care nu ne putem imagina ritualul modern de îngrijire a pielii: primul produs pentru protecţie solară, primul lapte de corp, primul after shave fără alcool, primul deodorant cu proprietăţi de îngrijire a pielii şi prima cremă anti-rid cu coenzima Q10, proprie pielii. La ce să ne aşteptăm mai departe? Experţii Beiersdorf AG Skin Research Center din Hamburg, unul dintre cele mai importante şi moderne centre de cercetare dermatologică din lume, elaborează noi ingrediente active, pun bazele a noi descoperiri care vor duce mai departe moştenirea unui veac de inovaţie şi calitate în îngrijirea pielii.

În spatele inovaţiilor regăsim încrederea consumatorilor în marca NIVEA. În ultimii 10 ani, NIVEA a fost desemnată „Cea mai de încredere marcă de îngrijire a pielii” în cadrul studiului „The Most Trusted Brands” realizat de Readers’s Digest, în 16 ţări europene. Iar încrederea consumatorilor, familiaritatea şi entuziasmul faţă de brandul NIVEA sunt cea mai importantă răsplată pentru un secol de grijă şi inovaţie.

* Cotă de piaţă valorică în retail, Cf. Ac. Nielsen 2010.

Bucuresti, 17.05.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.