Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

NIVEA Romania continua parteneriatul cu SOS Satele Copiilor

pentru sustinerea programelor de prevenire a abandonului infantil

Când avem grijă unii de alţii, suntem toţi o familie! Având o experienţă de peste 100 de ani, NIVEA înţelege cât de importantă este grija pentru piele şi pentru cei dragi şi cât de importantă este familia, motiv pentru care sprijină dezvoltarea armonioasă a copiilor prin Programele de Întărire a Familiei derulate de SOS Satele Copiilor România. Această iniţiativă urmăreşte să ajute 320 de copii din Bacău să rămână alături de familiile lor biologice, prin următoarele activităţi:
· Campanie la punctul de vânzare prin care, pentru orice cutie de NIVEA Creme cumpărată, NIVEA donează 1 leu pentru programele de prevenire a abandonului familial;
· Campanie online pe pagina de Facebook NIVEA Romania prin care NIVEA donează 1 euro pentru fiecare fan care utilizează aplicaţia „Famillia NIVEA”.

În perioada 24 noiembrie – 31 decembrie, NIVEA – o marcă pentru întreaga familie – derulează o campanie la punctul de vânzare prin care, pentru orice cutie de NIVEA Creme cumpărată, compania va dona 1 leu pentru programele de prevenire a abandonului familial infantil susţinute de SOS Satele Copiilor Romania.

„În spatele fiecărui copil fericit stă o familie unită, iar printr-un mic gest putem face cât mai mulţi copii să zâmbească, ajutându-i să rămână alături de familiile lor biologice. NIVEA Creme reprezintă simbolul familiei, fiind o cremă cu o istorie de peste 100 de ani care este iubită şi folosită de întreaga familie. NIVEA este un brand care se adresează întregii familii iar parteneriatul cu SOS Satele Copiilor România a venit ca un gest normal, reprezentând un angajament pe termen lung atât pentru companie cât şi pentru angajaţi. Tocmai de aceea, ne-am dorit să susţinem programele SOS Satele Copiilor Romania prin NIVEA Creme. Am început acest parteneriat anul trecut şi ne dorim să contribuim în continuare la creşterea acestui proiect, pentru a sprijini familiile aflate în dificultate în vederea reducerii factorilor de risc”, a declarat Erik Hageleit, General Manager Beiersdorf Romania.

Şi pentru că a avea grijă înseamnă mult mai mult atunci când se implică toată lumea, această campanie include şi o componentă online foarte puternică. În perioada 28 noiembrie – 28 decembrie, NIVEA va dona câte 1 euro pentru fiecare dintre fanii paginii de Facebook NIVEA Romania (//www.facebook.com/#!/NiveaRomania) care vor folosi aplicaţia „Familia NIVEA” (//www.facebook.com/#!/NiveaRomania?sk=app_226051004130298).

Prin aceste activităţi, NIVEA sprijină 100 de familii ce provin din cinci comune din Bacău – Racova, Gîrleni, Hemeius, Săuceşti şi Letea Veche – din dorinţa de a le oferi celor 320 de copii un mediu prietenos şi sigur în care să se dezvolte, alături de şansa de a îşi dezvolta pe deplin potenţialul şi de a trăi vieţi împlinite, alături de familiile lor biologice.

„Am început acest parteneriat cu NIVEA anul trecut şi ne bucurăm de implicarea lor continuă şi anul acesta, pentru ca împreună avem ocazia de a le oferi cât mai multor copii o copilărie adevarată. NIVEA este un brand de familie, un brand care iubeşte oamenii, astfel încât parteneriatul cu SOS Satele Copiilor România vine ca o dovadă a dorinţei noastre comune de a face cât mai multe familii fericite”, a declarat Mirela Lavric, Director Naţional SOS Satele Copiilor România.

Parteneriat internaţional

NIVEA şi SOS Kinderdorf International sunt parteneri şi la nivel internaţional, prin programul NIVEA Family Fests desfăşurat în Austria ce atinge anual 250,000 de copii şi familiile lor cu ajutorul unui festival ambulant. Până în 2009 acest program a strâns peste 1 milion de euro. Proiectele sociale realizate au demonstrat că cele două organizaţii au avut întotdeauna un scop comun: acela de a contribui la educaţia copiilor şi de a le oferi o copilărie frumoasă.

Despre NIVEA

NIVEA, renumitul brand al companiei Beiersdorf România, este cea mai de încredere marcă de cosmetice şi produse de îngrijire a pielii din România1. NIVEA a împlinit anul acesta 100 de ani şi continuă să susţină valori precum grija, dragostea şi atenţia pentru oameni cu fiecare produs din portofoliul său.

Despre SOS Satele Copiilor

SOS Satele Copiilor România este o organizaţie non-guvernamentală, centrată pe asistarea şi sprijinul acordat copiilor care au pierdut sau riscă să piardă îngrijirea familiei lor biologice. SOS Satele Copiilor România a fost înfiinţată în anul 1990. În acest moment asociaţia implementează 3 programe la nivel naţional în Bucureşti, Sibiu şi Bacău oferind servicii de îngrijire de tip familial (Sate SOS), servicii de consiliere (Programe de Întărire a Familiei) şi servicii educaţionale (Grădiniţe SOS, Maşina cu Jucării, Tabăra Socială, Proiecte Educaţionale).

Organizaţia SOS Satele Copiilor România este membră a SOS Kinderdorf International, una dintre cele mai mari organizaţii non-profit din lume, cu sediul central în Austria. Istoria Federaţiei SOS Kinderdorf Internaţional începe acum 60 de ani când medicul Hermann Gmeiner a găsit o soluţie pentru a ajuta orfanii şi copiii rămaşi fără casă după cel de-al doilea Război Mondial asigurându-le un mediu cât mai apropiat de cel familial.

1 Conform studiului Reader’s Digest România 2010.

Bucuresti, 05.12.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.