Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

NIVEA lansează scurt-metrajul “Twins”, parte din campania Care for Human Touch care dezvăluie puterea atingerii umane pentru sănătatea și fericirea noastră

NIVEA Purpose Twins
  • Povestea reală a surorilor gemene născute prematur prezentată în filmul ,,Twins’’ celebrează puterea atingerii umane
  • ,,Twins’’ este prima etapă a a campaniei de brand din 2021
  • Pe site-ul nivea.ro, în rubrica ATINGEREA UMANĂ NE ADUCE ÎMPREUNĂ – NIVEA veți găsi informații și studii despre puterea atingerii umane

Odata cu lansarea campaniei Care for Human Touch, NIVEA a lansat și un scurtmetraj cu un subiect puternic – „Twins” ce prezintă povestea emoționantă a unor surori gemene din Hamburg, Lilly și Madelaine, născute prematur și ne arată cum atingerea umană poate salva vieți.

Acum 16 ani, veneau pe lume Lily și Madelaine, două surori gemene născute cu 9 săptămâni înainte de termen. Starea lor de sănătate era una extrem de fragilă, viața lui Madelaine fiind în pericol. Avea o gaură în inimă și nu putea respira singură. Părinții erau neputincioși, iar doctorii nu îi mai dădeau nicio sanșă. În acest timp, o asistentă a avut ideea salvatoare de a o pune pe Madelaine alături de sora ei, în același incubator. Deși avea doar câteva zile, Lily a îmbrățișat-o pe sora ei. Efectul a fost imediat: atingerea lui Lily a salvat viața surorii ei gemene.

Povestea surorilor gemene născute prematur este parte din misiunea NIVEA de a susține atingerea umană și beneficiile sale pentru sănătate. Fiind vorba despre o poveste reală și autentică, NIVEA speră ca aceasta să inspire tot mai mulți oameni să conștientizeze importanța atingerilor umane.

NIVEA Purpose Twins

Studiile realizate de NIVEA înainte și în timpul pandemiei au dezvăluit că atingerea umană are un rol esențial pentru sănătatea și fericirea noastră:

  • 75% dintre persoanele intervievate au declarat că perioada de izolare din timpul pandemiei i-a făcut să realizeze cât de importantă este atingerea pentru sănătatea lor, iar 50% spun în această perioadă s-au simțit mai singuri ca niciodată.
  • 4 din 5 persoane spun că evită atingerile comune precum strângerea de mână, pupatul sau îmbrățișările scurte.
  • Singurătatea și atingerea umană sunt în strânsă legătură, iar unele persoane sunt mai vulnerabile decât altele – studiul dezvăluie că persoanele singure și părinții singuri trec prin perioade dificile pentru că pentru 76% dintre ei, atingerea umană nu este o obișnuință zilnică.
  • 24 % dintre personale tinere (16-19 ani) confirmă că se se simt singure adeseori, în timp ce 82% spun că au compensat sentimentul de singurătate prin timpul petrecut în social media.
  • Mai mult de o treime din oameni se așteaptă la nivel global ca reluarea contactului fizic cu persoanele din cercul apropiat (familie, prieteni apropiați) să crească după pandemie, în timp ce reluarea contactelor cu cei din cercul profesional sau cunoștințe mai îndepărtate să scadă pe termen lung, ca urmare a crizei medicale.

Cu noua inițiativă #CareForHumanTouch, NIVEA susține proiecte care să îmbunătățească calitatea vieții pentru persoanele cu risc de singurătate, cum ar fi bebelușii născuți prematur, persoanele cu deficiențe de vedere și persoanele în vârstă cu demență. Prin intermediul acestei inițiative, 20 de milioane de euro vor fi investiți în proiecte menite să susțină atingerea umană, ajungând la 150.000 de oameni. În plus, NIVEA își propune să educe peste 100 de milioane de consumatori despre beneficiile pentru sănătate ale atingerii umane.

Mai multe despre campania Care for Human Touch și filmul ,,Twins’’ sunt disponibile pe https://www.nivea.ro/despre-companie/careforhumantouch/.

Despre metoda de studiu

Studiul a fost realizat de Mindline, un institut de cercetare independent, prin intermediul unui sondaj online pe 12.207 persoane in prima faza a studiului, pre pandemie (octombrie 2018-martie 2019) și pe 11.706 persoane in cea de-a doua fază a studiului, in timpul pandemiei (aprilie 2020 – octombrie 2020). Respondenții au provenit din 12 țări din întreaga lume printre care Australia, Brazilia, China, Franța sau Germania și au avut vârste cuprinse între 16 și 69 de ani.

Eșantion reprezentativ în funcție de sex, vârstă, regiune și statut profesional.

Despre Beiersdorf AG

Beiersdorf AG este un furnizor de top de produse inovatoare și calitative pentru îngrijirea pielii, cu peste 135 de ani de experiență în acest segment de piață. Compania din Hamburg are aproximativ 20.000 de angajați la nivel mondial și este listată pe DAX, indicele bursier al pieței germane de capital. Beiersdorf a generat vânzări de 7,6 miliarde EUR în 2019. Portofoliul său de produse cuprinde mărci internaționale de renume pentru îngrijirea pielii și a corpului, inclusiv NIVEA – nr. 1 în îngrijirea pielii * – Eucerin, Hansaplast / Elastoplast și La Prairie. Milioane de oameni din întreaga lume aleg mărcile Beiersdorf în fiecare zi datorită produselor lor inovatoare și de înaltă calitate. Alte mărci de renume precum Labello, Aquaphor, Florena, 8X4, Hidrofugal, atrix, Maestro și Coppertone completează portofoliul extins.

* Source: Euromonitor International Limited; NIVEA by umbrella brand name in the categories Body Care, Face Care, and Hand Care; in retail value terms, 2019.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.