Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Nicki Minaj și Diesel au găzduit un mini-runway show în Milano pentru a prezenta noua colecție Haute Couture

Renzo Rosso si Nicki Minaj

Nicki Minaj a postat o imagine pe contul personal de Instagram. În descriere, ea a vorbit despre etichetarea sa ca “The Bad Guy”. La ce se referea? În cadrul Săptămânii Modei de la Milano, am aflat: Minaj a apărut la magazinul Diesel din San Babila pentru un mini-catwalk show și prezentarea care a adus în lumina reflectoarelor lansarea Haute Couture.

Haute Couture este noul mesaj îndrăzneț transmis de Diesel. Acesta declară concis: the more hate you wear, the less you care. Nimeni nu este imun la primirea mesajelor negative ȋn mediul online. Ascunderea și reprimarea trăirilor cu privire la acestea nu va ajuta pe nimeni. Haute Couture este o colecție unică, concepută pentru a descuraja ura prin preluarea negativității primite online și transformarea ei în mesaje pe care le putem purta cu mândrie.

Renzo Rosso si Nicki Minaj
Renzo Rosso si Nicki Minaj

Minaj este capul de afiș al campaniei Diesel Haute Couture și nu este străină de a primi răutăți online. Teaserul ei de pe Instagram a rulat în paralel cu un efect personalizat aplicat în magazinul Diesel din San Babila, pe vitrinele căruia a fost desenat mesajul graffiti “DIESEL IS DEAD”. Ȋntre postarea lui Minaj și mesajul cu iz de vandalism de la Diesel, au început să apară și anumite zvonuri în Milano.

Încă de la 6:00 AM, fanii au început să își dea seama de ce urmează și au format o coadă în Piața San Babila. La ora 6:00 PM, când a început evenimentul, o mulțime uriașă de admiratori care își așteptau regina era deja formată.

A urmat o scurtă prezentare de modă în deschiderea evenimentului, care a avut loc în afara magazinului. Zece modele au apărut pe o scenă cu covor roșu, fiecare purtând câte un look din colecția Haute Couture.

La final, Minaj a înschis defilarea și a pozat cu fanii, după care a urmat o sesiune de autografe. Organizarea evenimentului în afara buticului a dat ocazia fiecărui fan al lui Minaj să participe.

Ulterior a avut loc un mic eveniment privat în interior, unde fondatorul Diesel, Renzo Rosso a întâmpinat mai multe celebrități italiene și internaționale și prieteni apropiați.

Campania Haute Couture a fost lansată oficial pe data de 19 septembrie și include, alături de Minaj, și alte personalități printre care Gucci Mane, Bella Thorne, Bria Vinaite, Tommy Dorfman, Miles Heizer, Yovanna Ventura, Barbie Ferreira, Yoo Ah-In și Jonathan Bellini.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.