Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Next vrea mai mult sex pe banii Statului

Dupa ce a constatat cu enervare ca anul trecut doar 12,8 % dintre romani au bagat mana in buzunarul Statului si au dat cei 2% unui ONG, Next s-a croit sa ia si mai mult la sentiment populatia din toate brief-urile clasice: activa, 18-55 ani, mediu urban, venit mic, mediu si mare.

Cu binecunoscutul si neobositul chef de sex, intretinut si de succesul comunicarii de anul trecut (“Cu banii tai vom face sex salbatic”), agentia a purces la realizarea unei noi campanii Salvati Delta, al carei obiectiv este excitarea contribuabililor si convingerea lor sa treaca la fapte. Preludiul s-a performat printr-un print publicat in ziarele si revistele pentru adulti (Academia Catavencu, Tabu, Cotidianul, 24-Fun, Auto total, Aventuri la pescuit, Bucataria pentru toti, Q magazine, Superbebe, Green Report). Iar pe cand atmosfera s-a incins si inhibitiile au fost uitate, s-a dat frau liber unui spot tv si unui web-banner. Pe cont propriu sau impreuna cu parintii ori familia, spotul a fost vizionat in repetate randuri pe: Discovery Channel, Animal Planet, Realitatea TV, Money Channel, National Geographic, TVR si, in mod uimitor, senzational si in direct chiar la OTV.

Asa cum Next s-a obisnuit deja, si Internetul sustine fervent campania. La numai trei saptamani de prezenta online spotul are peste 47.000 de vizionari. Sa zicem doar ca daca Salvati Delta ar primi donatiile in pixeli sau procente din rata de click, pana acum ar fi strans buget de alte cateva proiecte esentiale: unul impotriva nesimtirii, altul contra braconierilor si poate ar fi ajuns si de-o campanie de strangere de semnaturi pentru mutarea Deltei intr-o tara mai civilizata.

Si pentru ca sexul ar fi fost trist daca l-am fi facut de unii singuri, am vrea sa multumim pentru mana de ajutor: casei de productie Reload Film, Discovery Networks Romania, Stage Expert, formatiei Trooper si tuturor celor care in mod generos au contribuit la realizarea sau difuzarea campaniei.

Concluzia specialistilor in advertising: Sexul vinde cu conditia sa fie bine facut.

Concluzia medicilor: Sexul produce endorfine, deci ii face pe protagonisti fericiti.

Concluzia clientului: Sexul in bune conditii face pui… de vidra, peste, broasca testoasa,  etc.

Concluzia agentiei: Nu dati banii pe prostii, dati-i pe-nmultit de specii.

TVC:

Salvati Delta – Tufisul

Agentie: Next Advertising

Copywriteri: Semida Duriga, Liviu David

Creative Director: Liviu David

Casa de productie: Reload Film

Animatie: Calin Bogdacenco

Muzica: Trooper

 

Print:

Salvati Delta – Poti face sex asa?

 
Agentie: Next Advertising

Copywriteri: Semida Duriga, Liviu David

Art Director: Adrian Rosu

Creative Director: Liviu David

Bucuresti, 11.05.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.