expoplast Sibiu 2019

Show-ul “Next Star”, lider de audiență în mediul urban

Emisiunea lui Dan Negru a fost urmărită de aproape 2.000.000 de telespectatori

Emisiunea “Next Star”, care i-a avut drept câștigători pe băieții din Ansamblul de dansuri țigănești  “Barbunco Romano” din Hunedoara, a fost lider de audiență la nivelul publicului din mediul urban. Show-ul prezentat de Dan Negru a adunat în fața micilor ecrane 1.971.000 de telespectatori din toată țara, în minutul de maximă audiență de la 22.34.

Așadar, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul urban și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20.30 – 23.35) o audiență medie de 7,6 puncte de rating și o cotă de piață de 15,6 %, în timp ce următorul clasat, Kanal D, înregistra 7,4 puncte de rating și o cotă de piață de 15,1 %. Pro TV s-a situat pe locul al treilea, cu 6,9 puncte de rating și 14,2 % cota de piață.

În ediția de joi seara a emisiunii “Next Star”, telespectatorii Antenei 1 au putut urmări spectaculoase demonstrații de karting, show dance, dansuri țigănești, street dance, dar și momente muzicale emoționante susținute de talentații concurenți. De asemenea, telespectatorii s-au reîntâlnit cu Adam, primul concurent din primul sezon “Next Star” care, de această dată, s-a prezentat în fața juraților cu trupa Mini Trouble, alături de care dansează. Câștigătorii ediției au fost desemnați băieții de la Ansamblul de dansuri țigănești “Barbunco Romano”, din Hunedoara, care i-au emoționat pe toți cu povestea și talentul lor.

Sursa: Kantar Media       
Copyright: ARMADATA S.R.L.        
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group       
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National       
Perioada 14 aprilie 2016

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *