free download 78 travel guides written by experts

Next Star conduce clasamentul de audienta cu finala de popularitate

Antena 1 lider de piaţă la nivelul întregii zile

Telespectatorii au ales din nou Antena 1, conducând emisiunile postului generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã, la nivelul întregii zile, Antena 1 fiind prima opţiune a celor mai mulţi români din mediul urban. Observator 13, Observator 16, ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu, Acces Direct şi Un show păcătos s-au impus ca lider detaşat de audienţã la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, conform datelor oferite de Kantar Media. Next Star ocupă şi el prima poziţie în topul preferinţelor publicului din mediul urban.

Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.9% şi o cotã de piaţã de 16.3% pe targetul all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Whole day (02:00-26:00)

Antena 1

3.9

16.3

410

Pro TV

3.5

14.6

368

Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor, Observatorul orei 13 şi Observatorul orei 16 impunându-se ca lider detaşat de audienţã, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul orei 16 a înregistrat ieri un rating mediu de 3% şi 16.9% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 1.9% şi 10.3% cotã de piaţã.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Observator 16 (16:00-16:57)

Antena 1

3

16.9

171

Pro TV

1.9

10.3

104

Finala de popularitate a emisiunii Next Star s-a impus ca lider de audienţă în rândul telespectatorilor din mediul urban. Astfel, emisiunea prezentată de Dan Negru a fost urmãrită asearã în medie de peste 1 011 000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 9.6% şi 19.1% cotã de piaţã la nivel

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Next Star (20:29-23:25)

Antena 1

9.6

19.1

1011

Pro TV

8.8

17.5

924

În minutul de aur, 21:25, înregistrat pe momentul micuţei Bianca, Next Star a adus în faţa micilor ecrane peste 2 305 0000 de telespectatori la nivel naţional.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

21:25

12.1

20.9

2305

7.1

12.3

1355

Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 14.3% şi un rating mediu de 2.3% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotã de piaţã de doar 8.1% şi un rating mediu de 1.3 procente.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Mireasa pentru fiul meu (14:00-16:00)

Antena 1

2.3

14.3

129

Pro TV

1.3

8.1

74

Şi ieri, telespectatorii au rãmas aproape de Simona Gherghe, aceştia preferând Acces Direct în detrimentul emisiunii „La Mãruţã”. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 5.2% şi o cotã de piaţã de 19.8% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci 3.9% rating şi 14.7% cotã de piaţã. Ierarhia s-a pãstrat şi la nivelul targeturilor all urban şi naţional.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Acces Direct (16:57-19:00)

Antena 1

5.2

19.8

293

Pro TV

3.9

14.7

217

Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa asearã, peste 180 000 de telespectatori din mediul urban urmãrind, în medie, emisiunea Un Show Pãcãtos, înregistrând un rating mediu de 3.2% şi o cotã de piaţã de 15.1 procente.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Un show pacatos (23:25-01:01)

Antena 1

3.2

15.1

180

Pro TV

1.9

9

108

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 5 decembrie 2013

Bucuresti, 06.12.2013
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *