Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Next Star, cel mai iubit show al serilor de joi

Connect-R: “E un mic rai al copiilor, unde a îngăduit Dumnezeu să fim şi noi, juraţii!”

Dacă e joi, e seara marelui spectacol făcut de micile talente de la Next Star. Un nou sezon al îndrăgitului show a luat startul în forţă aseară la Antena 1, iar misiunea celor cinci juraţi – Lora, Pepe, Maria Cârneci, Vasile Muraru şi Connect-R se dovedeşte a fi una din ce în ce mai dificilă. Show-ul prezentat de campionul divertismentului, Dan Negru, s-a impus ca lider detaşat de audienţă, atât în rândul telespectatorilor din mediul urban, cât şi la nivel naţional.

Proaspătul tătic Connect-R, nici n-a simţit pauza: „Am avut impresia că am învins cumva timpul. Vorbeam şi cu Lora şi cu Pepe, chiar n-am simţit că am făcut pauză. Suntem o echipă omogenă, prieteni buni, ba unii dintre noi chiar rude şi asta contează mult. Show-ul a devenit mult mai dur ca şi grad de dificultate, au venit copii din afara ţării şi asta te face să ai o răspundere mult mai mare acum. Dar, în afară de datele astea foarte tehnice, mă tot întreabă lumea pe stradă şi le răspund acelaşi lucru: e o emisiune în care îţi reaminteşti de valorile adevărate. Dumnezeul din ochii copiilor te curăţă puţin, pentru că societatea asta ne murdăreşte pe toţi. E un mic rai al copiilor, unde a îngăduit Dumnezeu să fim şi noi, juraţii!”

Astfel, Next Star a fost urmãrit asearã în medie de peste 1 190 000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 11.3% şi 21.2% cotã de piaţã la nivelul targetului all urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci doar 8.3% rating şi 15.5% cotã de piaţã, difuzând serialele „Las Fierbinţi” şi „O săptămână nebună”.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

NEXT STAR (20:28-22:56)

Antena 1

11.3

21.2

1190

Pro TV

8.3

15.5

870

Ierarhia s-a pãstrat şi la nivel naţional, Next Star atingând o medie de 2 035 000 de telespectatori. Cu un rating mediu de 10.7% şi 20.1% cotă de piaţă, Antena 1 a devansat şi la nivel naţional principalul competitor, Pro TV, care la nivelul aceluiaşi target şi în acelaşi interval orar înregistra doar 8.8% rating şi 16.5% cotă de piaţă.

National

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

NEXT STAR (20:28-22:56)

Antena 1

10.7

20.1

2035

Pro TV

8.8

16.5

1670

În minutul de aur, 21:40 Next Star a adus în faţa micilor ecrane peste 2 699 000 de telespectatori la nivel naţional, dublu faţă de cei care urmăreau atunci programul oferit de Pro Tv.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

21:40

14.2

25.4

2699

6.6

11.9

1258

Întreaga zi a fost una extraordinară pentru postul generalist al trustului Intact, Antena 1 fiind lider detaşat de audienţã atât în Whole Day, cât şi în Prime Time, la nivel urban şi naţional. Observatorul dimineţii, Observator 13, Observator 16, ambele intervale de difuzare Mireasă pentru fiul meu, Acces Direct şi Un show păcătos au ocupat poziţii fruntaşe în clasamentul audienţelor.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 U, All Urban si National
Perioada 20 februarie 2014

Bucuresti, 21.02.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.