Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Next Advertising castiga premii la cele mai importante festivaluri europene de publicitate

Sfarsitul anului 2011 dezvaluie podiumul celor mai importante festivaluri de publicitate din Europa: Epica, al carui juriu este compus din reprezentantii unor publicatii prestigioase, si Eurobest, jurizat de cei mai buni profesionisti din domeniu. Next Advertising primeste trofee la amandoua.

Astfel, Next Advertising este una dintre putinele agentii romanesti care ia in acelasi an premii la toate competitiile importante ale momentului. Campania pentru IQads.ro, creata de Next si difuzata pe canalele trustului Realitatea in luna august, castiga Aur la Red Apple Moscova, Aur la Golden Drum Slovenia (cel mai important festival din Europa Centrala si de Est), Best of 2011 in categorie la competitia locala "10 ani de creativitate romaneasca", Aur la Epica si Bronz la Eurobest.

"Nu stiu multe alte campanii romanesti care sa ia toate premiile posibile la rand. Practic IQads castiga la toate festivalurile la care am inscris-o pana acum", declara Liviu David, directorul de creatie al agentiei. "A fost un an bun pentru noi: site-ul theREconcept.ro pentru Coca-Cola Hellenic (premiat la Webstock), spotul Vitali pentru Deutek (premiat la "10 ani de creativitate romaneasca"), campania QFort (finalista la Golden Drum), jocul Fulga, spotul Carbocit, campania IQads – toate sunt creatii diferite de ceea ce vedeti in mod obisnuit la TV sau online in Romania. In conditiile unei piete usor speriate de creativitate, am avut sansa unor proiecte creative si toata ambitia noastra de a genera de fiecare data idei originale de nivel international e din nou apreciata."

Next Advertising este o agentie independenta full-service care are in portofoliu campanii pentru clienti locali si internationali precum: Banca Transilvania, Biofarm, Casa Noastra/Qfort, Albalact/Zuzu/Fulga, Deutek, Aegon, SAB Miller/Stejar, Ferrero/Kinder/Tic-Tac, Western Union, Tymbark, The Money Channel, NewCom/Injoy, Fan Courier, Vodafone, Piritex, BoConcept, Greenpeace, Salvati Delta, Ceramica Iasi, Fundatia Copii in Dificultate. La care s-au adaugat in 2011 Domo, Sun Plaza si Coca-Cola Hellenic CSR.

Bucuresti, 06.12.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.