Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Newave SA distinsa cu premiul “Customer Value Enhancement” de la Frost&Sullivan

Frost&Sullivan acorda premiul “Customer Value Enhancement” companiei Newave. Premiul reprezinta o importanta recunoastere a realizarilor inregistrate de Newave in segmentul solutiilor UPS modulare.

Premiul “Customer Value Enhancement” este acordat de catre Frost&Sullivan companiei care dezvolta cu excelenta strategii de implementare care creeaza valoare pentru clienti si, in acelasi timp, se focuseaza pe imbunatatirea continua a ratei de revenire a investitiilor realizate de clienti in serviciile si produsele sale.

Newave a primit acest premiu ca urmare a reactiei constante de a raspunde la provocarile importante din industrie prin orientarea catre imbunatatirea valorii adaugate la client.

Newave a lansat primul sistem UPS trifazat modular la incepului anului 2001. Pentru ca in acel moment nu exista un alt sistem trifazat modular pe piata, prima provocare pentru Newave in aceasta situatie a fost aceea de a crea cerere si awareness pe piata.

Urmatoarea provocarea a fost aceea de a educa piata in privinta tehnologiei modulare pentru solutiile UPS. In ciuda beneficiilor oferite evidente legate de scalabilitate, flexibilitate, disponibilitate si costuri de detinere, Newave a fost de la inceput pe cont propriu in promovarea tehnologiei modulare. O alta provocare a venit din prisma perspectivei asupra acestei tehnologii. A realiza un UPS modular cu adevarat necesita un nivel ridicat de expertiza in tehnologia fara tranformator.

In 2001 chiar si aceasta tehnologie era relativ noua cu o existenta in acel moment de numai 7 ani. Pretul a fost o alta provocare pentru Newave, datorita faptului ca acest nivel de calitate si tehnologie poate fi oferit numai cu un nivel premimum in ceea ce priveste pretul. Fara aceasta tehnologie, competitorii au putut concura numai prin pret si de cate ori s-au aflat in competitie cu solutiile UPS modulare au redus semnificativ preturile.

Ca raspuns la toate aceste provocari, Newave si-a focusat actiunile spre valoarea adaugata la client. Rezultatul direct a fost fidelizarea clientilor. Prin imbunatatirea valorii adaugate la client, Newave a castigat recunoasterea brandului si o imbunatatire a vizibilitatii companiei in industrie.

In fata competitiei cu alti producatori, Newave s-a evidentiat prin valoarea adaugata la client si a dobandit titlul de pionier in segmentul UPS-urilor modulare. Desi portofoliul Newave este unul extins ce contine atat solutii standalone cat si modulare, majoritatea vanzarilor inregistrate apartin solutiilor UPS trifazate modulare. Astazi, aproximativ 70% din vanzarile Newave provin din sisteme UPS module.

Newave a fost intotdeauna cu un pas in fata competitorilor sai, in special in privinta valorii adaugate la client prin serviciile oferite. Compania a ajuns deja la a treia generatie de solutii UPS modulare, in timp ce alti producatori se afla inca la prima sau a doua generatie.

Bucuresti, 03.05.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.