free download 78 travel guides written by experts

New Yorker lanseaza un nou spot

Incepand cu data de 3 mai 2011, New Yorker isi va prezenta noul spot TV “Dress for the moment” in toata Europa.

Compania de fashion din Brunswick isi continua seria “Dress for the Moment”, prezentand noul spot “The Dress”. New Yorker surprinde cu un film plin de umor si de rasturnari de situatie, avand un final neasteptat.

Povestea noului videoclip se axeaza pe doua femei care nu au absolut nimic in comun in afara de pasiunea pentru moda New Yorker. Undeva pe “drumul spre nicaieri” ele se vor intalni si vor renunta la orice reguli pentru tinuta perfecta.

Actiunea spotului a fost generata “in-house”. Astfel, “The Dress” este cel de-al 9-lea spot creat pe baza ideilor angajatilor New Yorker si a fost filmat in doua zile cu ajutorul companiei de productie Twinfilm. Filmarile au avut loc in orasul spaniol Tudela, situat langa faimosul Zaragoza.

Regizorii britanici Jo Tanner si Mark Howard au lucrat la acest proiect sub numele de “US”. Cei doi au mai colaborat pentru Hornbach, Renault si Heinz. Seria “Dress for the Moment” este caracterizata prin umor negru astfel ca New Yorker a considerat “US” alegerea ideala. Coloana sonora “Iyntched” a fost creata de Toby Andersen si Andy Caine.

“S-a nascut un material superb care subliniaza sloganul nostru “Dress for the Moment” cu creativitate si doza potrivita de umor negru. Am avut o echipa foarte buna care a reusit sa implementeze perfect limbajul nostru corporate.” a declarat Volker Putzmann, director de marketing New Yorker.

Noul spot va rula pe ecranele cinematografelor incepand din 3 mai in 28 de tari. Va fi deasemenea difuzat in peste 60 de canale TV din 25 de tari incluzand Germania, Austria, Elvetia, Bosnia- Hertegovina, Bulgaria, Danemarca, Estonia, Franta, Croatia, Lituania, Luxembourg, Macedonia, Muntenegru, Polonia, Romania, Rusia, Suedia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania, Olanda, Letonia si Ungaria. In Romania spotul va rula pe postul MTV in perioada 5 mai – 2 iunie 2011.

In paralel cu campaniile TV si in cinema, spotul va rula si pe Internet in 32 de tari. Vor fi vizate cele mai populare retele de socializare precum Facebook si medii video precum Youtube, impreuna cu site-uri de fashion si lifestyle.

MediaCom Düsseldorf se ocupa de media buying la nivel international pe partea de cinema si TV, iar Pilot 1/0 din Hamburg este responsabila pentru online, tot la nivel international.

Cu peste 849 de sedii în 32 de ţări, New Yorker aparţine uneia dintre principalele companii de modă pentru tineri din Europa, oferind publicului său ţintă, din zona 12-39 de ani, colecţii elegante si mereu actuale la un preţ accesibil. Gama New Yorker este formată din mărcile proprii : Fishbone, Fishbone Sister (îmbrăcăminte sportivă şi de stradă), Amisu (îmbracaminte elegantă pentru femei), gama trendy şi casual pentru bărbaţi numită Smog si Censored (lenjerie şi costume de baie).

Bucuresti, 27.04.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *