free download 78 travel guides written by experts

„New Power of Škoda”

– Škoda prezinta noua strategie de crestere in fata distribuitorilor din intreaga lume

o „World Dealer Conference” la Praga, pentru 5.000 de parteneri din peste 100 de ţări
o Până în 2018, compania urmăreşte cel puţin dublarea vânzărilor
o Investiţii importante în produse, tehnologii şi pieţe
o Noul Corporate Design subliniază noua direcţie a mărcii

„New Power of Škoda” – acesta a fost moto-ul Škoda World Dealer Conference 2011, care a avut loc la Praga, între 10 şi 11 februarie 2011. La cel mai mare eveniment pentru

distribuitorii Škoda din ultimii 20 de ani a fost prezentată noua strategie de creştere a mărcii. Circa 5.000 de parteneri Škoda din peste 100 de ţări au aflat care sunt cele mai importante repere ale noii direcţii. Obiectivul principal al companiei este dublarea (cel puţin) a vânzărilor până în anul 2018. În acest scop, în următorii ani, Škoda va introduce noi produse pe piaţă şi se va implica mult în Europa şi în pieţele aflate în creştere, adică în China, India şi Rusia. Suflul nou al mărcii va fi susţinut de noul Corporate Design, care a fost prezentat pentru prima dată distribuitorilor sosiţi din întreaga lume la Praga. Premiera mondială publică a noului look, evident împrospătat, va fi sărbătorită la Salonul Auto de la Geneva, la începutul lunii martie 2011.

“Astăzi demarăm împreună într-o nouă eră a istoriei Škoda. În anii care urmează vom accelera la maxim în toate domeniile şi vom avansa într-o treapta superioară. Vom face toate acestea împreună cu partenerii noştri comerciali din întreaga lume. O reţea comercială puternică este imperios necesară şi constituie coloana vertebrală a succesului Škoda la nivel mondial. Acum dorim să pornim spre noi orizonturi şi intenţionăm cel puţin dublarea vânzărilor până în anul 2018. Astfel, dumneavoastră, în calitate de parteneri, jucaţi un rol central”, acesta a fost mesajul transmis participanţilor la conferinţă de către Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, Preşedintele Consiliului de Administraţie al Škoda Auto.

Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland a arătat că strategia de creştere are la bază măsuri concrete: “Investiţiile cele mai importante au fost deja realizate, decise, respectiv planificate. Lucrăm intens la noile modele care vor lărgi gama noastră.” Şeful Škoda a subliniat şi sprijinul acordat de concernul Volkswagen: “În ultimii 20 de ani, adică de la intrarea în concernul Volkswagen, am scris împreună una dintre cel mai de succes poveşti din istoria automobilistică. Legăturile cu concernul multi-marcă, care în prezent înregistrează cele mai bune rezultate la nivel mondial, ne va asigura, şi în anii următori, susţinerea necesară.” Mai mult, efectele negative ale crizei economice şi financiare din anii 2008 şi 2009, au fost depăşite aproape complet. Škoda şi-a dovedit capacităţile şi se înscrie, în mod evident, printre câştigători.

Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland a mai subliniat punctele forte ale companiei şi ale mărcii: “Škoda este unul dintre producătorii auto cu cea mai bogată tradiţie şi a avut în ultimii 20 de ani performanţe impresionante. Este vorba despre o renaştere a unei mărci auto legendare din inima Europei, din Cheia. Suntem foarte mândri de acest fapt. Acest succes nu ar fi fost posibil fără aptitudinile, experienţa şi angajamentul celor 25.000 de angajate şi angajaţi de pe întregul glob şi din toate domeniile companiei noastre. Ei au transformat Škoda în ceea ce este astăzi: o companie de succes, prezentă în întreaga lume.” Astfel, marca Škoda este simbolul maşinilor care oferă clienţilor un raport excelent preţ-calitate: “Maşinile noastre sunt, şi vor rămâne, ‘simply clever’. Sunt ‘cleverly engineered with a human touch’. Vom continua pe acest drum, cu toată consecvenţa, şi vom construi maşini atrăgătoare, autentice, cu raport excelent preţ-calitate, cu idei inteligente, finisaje precise şi caracter deosebit de util pentru clienţi, datorită calităţilor funcţionale şi a orientării facile în spaţiu. Acestea sunt reperele noastre pentru extinderea gamei de modele.”

La Praga, Škoda a prezentat distribuitorilor şi noul Corporate Design al mărcii. Noile caracteristici de prezentare vizuală vor fi arătate pentru prima dată oficial la începutul lunii martie, la Salonul Auto de la Geneva, urmând a fi implementate începând cu acel moment pentru toate mijloacele de comunicare, cu scopul de a exprima şi vizual noile puncte forte şi direcţii strategice ale companiei. Jürgen Stackmann, Membru al Consiliului de Administraţie, responsabil pentru Vânzări şi Marketing, a explicat fiecare element: “New Power of Škoda – acest moto este valabil şi pentru noul design al comunicării corporate. De la sigla redesenată, la noile fonturi şi la noile concepte pentru dealership-urile Škoda: marca Škoda este nouă, proaspătă, mai tânără şi are un stil dinamic. Nicodată până acum, Škoda nu a mai fost atât de bine situată ca în prezent, iar aceasta nu este valabil doar pentru noua direcţie de prezentare vizuală şi branding. Produse excelente, angajaţi loiali şi eficienţi, un concern-mamă puternic şi, nu în ultimul rând, o reţea de cea mai bună calitate în întreaga lume, acestea sunt garanţiile succesului nostru viitor.”

INFORMAŢII SUPLIMENTARE PRIVIND WORLD DEALER CONFERENCE 2011:
· Parteneri Škoda din peste 100 de ţări au călătorit la Praga. Printre participanţi s-au aflat şi invitaţi veniţi de foarte departe, de exemplu din China, Costa Rica, Republica Dominicană, Chile, India sau Emiratele Arabe Unite.
· Pregătirea evenimentului a durat 6 luni. O echipă de 2.500 de persoane a fost implicată în pregătirea şi implementarea evenimentului.
· Nu doar participanţii, ci şi mâncărurile au avut un caracter internaţional, pentru că s-a dorit respectarea diversităţii culturale a participanţilor. Astfel, de exemplu, catering-ul disponibil pe parcursul întregului eveniment, a oferit mâncăruri din şapte bucătării naţionale diferite (cehă, germană, chinezească, indiană, rusească, mediteraneană şi arăbească); pentru fiecare specific gastronomic au existat câte şase feluri, inclusiv mâncăruri vegetariene şi deserturi.

„New Power Of Škoda” – eveniment la superlativ pentru distribuitori


o Škoda World Dealer Conference 2011 la “O2 Arena“ din Praga
o Unul dintre evenimentele cele mai mari şi cu logistica cea mai complexă din branşă
o Compania prezintă noua strategie de creştere în faţa reţelei mondiale de distribuitori
o Anastacia şi Tiësto încântă familia internaţională Škoda

A fost unul dintre evenimentele cele mai mari şi cu logistica cea mai complexă din branşa auto a ultimilor ani: Škoda World Dealer Conference 2011. Timp de 2 zile (10 şi 11 februarie 2011), producătorul auto ceh a prezentat, în faţa a circa 5.000 de distribuitori sosiţi din întreaga lume la Praga, noua sa strategie de creştere, conform căreia vânzările mărcii urmează a fi cel puţin dublate până în anul 2018. Echipamentele tehnice complexe, logistica perfectă şi, nu în ultimul rând, reprezentaţiile vedetelor internaţionale Anastacia şi Tiësto, au asigurat entuziasmul participanţilor la mega-event-ul de la O2-Arena din Praga.

“Škoda are planuri mari şi doreşte să vândă până în anul 2018 cel puţin un număr dublu de maşini faţă de cifrele din prezent. Dorim să entuziasmăm partenerii noştri comerciali din întreaga lume, să îi implicăm emoţional în obiectivele noastre. Comunicarea prin scrisori, e-mail-uri, Facebook sau Twitter este importantă, dar nu poate să înlocuiască schimbul de informaţii şi comunicarea directă. De aceea am organizat acest eveniment: live, palpabil şi personal. Dorim să generăm dispoziţia necesară pentru schimbare şi să semnalăm un mesaj clar: Škoda se află la începutul unui nou capitol al istoriei sale, care numără deja 110 ani”, a explicat Preşedintele Consiliului de Administraţie al Škoda Auto, Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, prezentând motivele şi obiectivele Škoda World Dealer Conference 2011.

Pregătirile au început cu aproximativ 6 luni în urmă, implicate fiind şi două agenţii din Germania: VOK DAMS (München) şi United Visions (Berlin). Cei 1.500 de tehnicieni au asigurat derularea perfectă a evenimentului. 70 de TIR-uri au transportat doar echipamentul tehnic, în care au fost incluse, printre altele, scena, cablajele cu o lungime totală de 15 km, 4 km de traverse, 860 de reflectoare, 480 de difuzoare, 350 de walkie-talkies şi numeroase calculatoare de înaltă performanţă, cu o capacitate totală de 100 Terrabyte.

Un aspect aparte al prezentării a constat în divizarea orizontală a arenei. Prezentarea exclusivă a strategiei de creştere şi a modelelor noi a fost realizată pe o scenă a cărei suprafaţă a totalizat 3.200 m2 şi pe un ecran de 480 m2. Scena nu a fost montată la nivelul solului, ci la o înălţime de câţiva metri. Incinta a fost divizată cu ajutorul unor suprafeţe pe care au fost întinse pânze. La finalul show-ului desfăşurat pe scenă, suprafeţele din pânză şi o parte din scenă au fost ridicate. Ca „prin magie” a fost astfel creat un spaţiu pentru catering-ul care a urmat şi pentru discuţiile ulterioare. În acest scop a fost utilizată cea mai mare unitate continuă de motoare C1 din lume, compusă din 440 de motoare, care au pus în mişcare 40 de tone.

Programul muzical, desfăşurat seara pe O2-Arena, a fost spectaculos. A cântat vedeta pop americană Anastacia. În plus, musafirii au fost puternic animaţi de superstarul olandez Tiësto, care a fost desemnat de revista britanică Mixmag ca fiind “The Greatest DJ of All Time”. Tiësto a oferit un show exclusiv, încântând audienţa.

400 de hostesse s-au îngrijit de confortul personal al invitaţilor din toată lumea (drumul cel mai lung a fost parcurs de distribuitorii din Noua Zeelandă). Hostessele au fost pregătite să răspundă la întrebările cele mai variate, au indicat locurile şi, atunci când a fost nevoie, au oferit una dintre cele 4.500 de umbrele disponibile. Catering-ul a atins proporţii record. 312 chelneri şi 96 de bucătari au fost responsabili cu deliciile gastronomice. În total, inclusiv pregătirile, pentru catering au fost necesare 17.400 de ore de muncă, pentru că s-a dorit respectarea diversităţii culturale a participanţilor. Astfel, de exemplu, catering-ul disponibil pe parcursul întregului eveniment, a oferit mâncăruri din şapte bucătării naţionale diferite (cehă, germană, chinezească, indiană, rusească, mediteraneană şi arăbească); pentru fiecare specific gastronomic au existat câte şase feluri, inclusiv mâncăruri vegetariene şi deserturi.

Anastacia si Tiësto au entuziasmat participantii la evenimentul distribuitorilor Škoda

o Superstar-uri internaţionale pe scena „Škoda World Dealer Conference 2011”
o Eveniment Škoda pentru reţeaua mondială, la “O2-Arena“ din Praga
o 5.000 de parteneri din peste 100 de ţări s-au arătat încântaţi

În cadrul „Škoda World Dealer Conference 2011”, pe parcursul a două zile, producătorul auto ceh a prezentat noua sa strategie de creştere pentru anii următori, în faţa a circa 5.000 de distribuitori sosiţi la Praga din întreaga lume. Nu a fost mai prejos nici programul muzical desfăşurat la “O2-Arena“ din Praga: două vedete internaţionale de mare clasă au asigurat entuziasmul celor aproximativ 5.000 de participanţi din întreaga lume. A cântat vedeta pop americană Anastacia. În plus, musafirii au fost puternic animaţi de superstarul olandez Tiësto, care a fost desemnat de revista britanică Mixmag, ca fiind “The Greatest DJ of All Time”. Tiësto a oferit un show exclusiv, încântând audienţa multinaţională.

Cel mai mare eveniment pentru distribuitori, din ultimii 20 de ani, a fost ocazionat de prezentarea noii strategii de creştere Škoda. Circa 5.000 de parteneri Škoda din peste 100 de ţări au aflat, din sursă directă, care sunt cele mai importante repere ale noii direcţii. Obiectivul principal al companiei este cel puţin dublarea vânzărilor până în anul 2018.

„Cu moto-ul „The New Power of Škoda”, demarăm astăzi împreună într-o nouă eră a istoriei companiei. Spectacolul oferit de două superstar-uri muzicale, accentuează importanţa acestui eveniment, în faţa întregii reţele Škoda şi are ca obiectiv generarea dispoziţiei necesare pentru schimbare”, a subliniat Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, Preşedintele Consiliului de Administraţie al Škoda Auto.

Parteneri Škoda din peste 100 de ţări au călătorit la Praga. Printre participanţi s-au aflat şi invitaţi veniţi de foarte departe, de exemplu din China, Costa Rica, Republica Dominicană, Chile, India sau Emiratele Arabe Unite. Pregătirea evenimentului a durat 6 luni. O echipă de 2.500 de persoane a fost implicată în pregătirea şi implementarea evenimentului. Nu doar participanţii, ci şi mâncărurile au avut caracter internaţional, pentru că s-a dorit respectarea diversităţii culturale a participanţilor. Astfel, de exemplu, catering-ul disponibil pe parcursul întregului eveniment, a oferit mâncăruri din şapte bucătării naţionale diferite (cehă, germană, chinezească, indiană, rusească, mediteraneană şi arăbească); pentru fiecare specific gastronomic au existat câte şase feluri, inclusiv mâncăruri vegetariene şi deserturi.

Praga / Bucuresti, 15.02.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *