expoplast Sibiu 2019

New Age Media si Telekom semneaza proiectul de re-branding T IMAX®

New Age Media România și Telekom România au realizat proiectul de re-branding al singurei săli IMAX® din România.

Astfel, Telekom România continuă parteneriatul început în 2013, odată cu lansarea proiectului Romtelecom IMAX®, fiind partenerul oficial al singurei săli IMAX® din România și asociindu-se cu cea mai modernă tehnologie cinematografică. Sala va fi redenumită T IMAX® și va fi semnalizată corespunzător în interiorul și în exteriorul centrului comercial Afi Palace Cotroceni.

Pe lângă entertainment-ul la cele mai înalte standarde, operatorul telecom se asociază și cu programul Departamentului Educațional din cadrul Cinema City România, dedicat promovării vizionărilor de filme și documentare în format IMAX® în cadrul grădinițelor, școlilor și liceelor. Filmele incluse în programul educațional au teme educative, cu aplicabilitate în dezvoltarea curriculei școlare.

Sala T IMAX® va aduce spectatorilor români, ca și până acum, cele mai populare blockbustere, pentru sfârșitul anului 2014 fiind programate premierele unor filme precum “Equalizer”, “The Hunger Games: Mockingjay Part I” sau ultima parte a trilogiei “The Hobbit”, “The Battle of the Five Armies”.

“IMAX® reprezintă cea mai avansată tehnologie cinematografică. Continuarea proiectului de branding al sălii IMAX®, acum în asociere cu brand-ul unuia dintre cei mai puternici operatori telecom din lume, este una naturală, ambele branduri adresându-se unui public activ, educat, care ține pasul cu ultimele noutăți în materie de tehnologie.”, a declarat Raluca Demetriade, Director de Vânzări al New Age Media România, regia de media a rețelei Cinema City.

“Continuarea parteneriatului cu sala IMAX® este încă o dovadă a interesului nostru pentru conținut de cea mai bună calitate, livrat la cele mai înalte standarde și în pas cu cele mai recente tehnologii din domeniu”, a declarat Dana Bursuc, Communication Manager Residential Segment pentru brand-ul Telekom România.

Echipa care a participat la realizarea proiectului:

Din partea New Age Media România, regia de media a rețelei Cinema City: Diana Popescu și Raluca Demetriade

Din partea Telekom: Dana Bursuc – Communication Manager Residential Segment, Dana Moldovan – Brand Manager, Ioana Corcodel – Media Supervisor

Din partea Media Investment: Mirela Nicula – Group Director și Maria Cojocariu – Media Manager.

Despre New Age Media România

Parte din grupul Cinema City Internațional, New Age Media România a fost înființată în 2007, ca regie de media a rețelei pentru teritoriul țării noastre. New Age Media mai are birouri în Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia și Bulgaria.

În prezent, New Age Media România gestionează spațiul pentru reclamă în șaisprezece multiplexuri Cinema City – în Iași, Timișoara, Cluj, Bacău, Pitești, Arad, Baia Mare, Brăila, Târgu Mureș, Constanța, Ploiești, București Cotroceni și Sun Plaza, care totalizează un număr de 148 ecrane, printre care și singurul T IMAX® din țara noastră.

Despre Telekom

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

Bucuresti, 15.09.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *